Leivotaanko teillä isänpäiväksi kakkua tai jotakin muuta??

Avainsanat: leivotaanko isänpäiväksi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

-m-
Vastattu: 14.11.2010 - 14:18

Meillä vaimokulta oli tehnyt pellillisen toscakakkua jossa oli vielä erityisen paljon manteleita päällä. Siitä hän tarjoili palan sunnuntaiaamuna vuoteeseen lisäten päälle vielä kynttilän ja tytön kanssa vispaamaansa kermavaahtoa niin silloin kyllä tuntui että olen maailman onnellisin iskä.

Kysyjän kommentti

Sait parempaa,kun täytekakku..ja ihanalla tavalla..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.11.2010 - 18:05

Empäs tullut ajatelleeksi. Täytyypi kysyä.Äkkiäkös sen tekaisee. Tein tässä vasta ison täytekakun vein äidilleni sen.Piirakkaa meinasin tarjota.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2010 - 18:40

Tein valkosuklaakääretortun ja jos se loppuu ennen sunnuntaita pakasteesta kyllä löytyy leipomuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2010 - 19:05

Tänään tein kakkupohjan ja pyhäaamuna sen koristelen, meille tulee huomenna 2 pikkuihmistä yökylään ja saavat auttaa pappan kakun koristelussa, miten mahtaa sujua 1v 11kk ikäiseltä se homma, toinen on 8 v ja sujuu varmasti kermavaahdon levitys ja koristeiden laittaminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2010 - 20:10

Minulla ei olekaan oma isä enään kakkujani syömässä, mutta kyllä minä jonkun suolaisen piirakan olen ajatellut tehdä, kun minulla käy sellainen auttaja päivisin kotitöissäni, joita en pysty itse tekemään, niin mikäpä minua estää isänpäivää viettämästä ja tarjoan hänelle kiitokseksi piirakkakahvit ja itse kutomani
villasukat.
tuo makeapuoli ei tahdo mennä minulta kaupaksi, kun jokainen vahtii niitä kurvejaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2010 - 20:14

ostettiin jäätelökakku koska isä ei välitä täytekakusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2010 - 20:45

Meillä leivotaan iskälle suklaakakku ja sen lisäksi aamiaisella saa amerikkalaiseen tapaan vinon pinon pannukakkuja joissa kolokosti vaahterasiirappia päällä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2010 - 01:56

Täytekakun leipaisen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2010 - 10:45

En leivo mitään,ostan valmiin kakun,nyt ei leivotuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2010 - 11:21

Täytekakku ei mene kaupaksi, ehkä teen tai otan pakkasesta jotain pasteijoita tai itsetehtyjä juustosarvia. Kääretorttu löytyy ja pullaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2010 - 16:24

Tottakai leivotaan kun lapset ja lapsenlapset tulevat kylään kaffelle...
Kakku jo kostumassa jääkapissa ja illalla kermavaahdot ja koristeet kakun pintaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2010 - 20:27

En leivo kakkua tai muutakaan herkkuja, sillä mieheni on dietillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2010 - 23:49

Pakastetaikinasta pullaa kuten muulloinkin tarvittaessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2010 - 23:49

Vaikka ei siltä tunnu / näyttäisi, niin kyllä sinne johonkin kolahtavat, ne leipomiset. Joten leipokaa vaan.
Eipä osunut omalle kohdalle vaikka halusin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2010 - 16:39

Kaupasta ostimme herkullisen mansikkakakun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.11.2010 - 22:48

Ei leivottu kakkua.