Onkos se talviturkki jo puettu takaisin päälle ja bikinit heitetty nurkaan, jokos teillä pääsee luistelemaan ?

täällä meidän kylillä sekin homma onnistuu

Oulunkylän liikuntapuisto
Aukioloajat 8.11.2010 - 13.3.2011

www.helsinki.fi/fi/index/mat..._2010.html

Lisätty: 12.11.2010 - 18:13

vähän säästähän noiden ulkoratojen aukiolo on kiinni,

minä tässä käväisin naurattamassa lapsia muutamalla piruetilla ja samalla tuli todistettua ettei ainakaan osteoporosis vaivaa ...

Avainsanat: talviturkki luistelu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.11.2010 - 18:04

mutta eikös ne ole Stadissakin kuitenkin auki sääolosuhteiden mukaan, ulkokentät?
Brahen- ja Haapaniemenkentällä Kalliossa asuessani kävin luistelemassa 80-luvulla.
oi niitä aikoja.

täällä lakeuksilla ennen kakarana isän tekemällä lumikiitäjällä mentiin aika haipakkaa pitikiä peltoja silminkantamattomiin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.11.2010 - 17:29

Meillä luisteltu koko kesä tossa hallilla. Mutta en pikineitä kyllä heitä pois meinaan pitää ne kun käyn hallilla uimassa.Ei ne laske sinne joukkoon.Voisimpa vaikka mennäkkin.On upeeta että Hesassa pääsee noin luikkareilla nauttimaan. Aika hauska paikka nuorille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2010 - 17:54

Kyllä täällä turussa luistelemaan pääsee, on muutama kenttä jäässä ympärivuoden, ei pelkästään halleissa, ja ei pitkä matka ole hiihtämäänkään Paimion paippiin.Ei vielä ole ollut turkis kelejä tänä syksynä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2010 - 18:42

Varokoot luistimet minua ja minä niitä. Osteoporoosini tilaa en juurikaan nyt haluaisi testata....niin Onnelassa olis ne vanhat hollantilaiset, jee.

Lisätty: 13.11.2010 - 08:07

Olikos jottain puhetta bikineistä??? Tammikuulla niitä tarvitaan, Persianlahdella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2010 - 20:10

jäähalli on tuolla keskustan kuppeessa ja hiihtoputkikin myös löytyy sekä tuolla åboses meinasin luistella kävelykengillä perssauksilleni , jot tuli tutkittua sekin seikka ettei ollut pitoa niissä kengissä .. onneksi sain tasapainon säilytettyä , jotta ei tarvinnut ihmesten jäädä katsomaan minun pyrstölentoa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2010 - 20:17

Kyllä villaiset pitkikset on otettu jo naftaliinistä, bikiniä en ole omistanut koskaan.
en tiedä joko Keuruun jäähalli on auki ja jäädytetty, mutta taitavat siellä vain pelata.Omat sahanteräluistimet ovat ruosteessa ja muistojen joukossa, joten kyllä kait se lumilautailuksi
nyt minulla menee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2010 - 22:25

Luistellut en ole aikoihin ja turkkia en suostuisi päälleni pukemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2010 - 01:58

Bikinit odottavat ensi kesää kaapissa. Luistelemaan ei vielä pääse, ainakaan järven jäälle. Mutta hiihtämään jo pääsee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2010 - 16:19

Vesikeli, joten kosteaa syksyä Turussa...
Bikinit nurkassa odottaa kesää....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2010 - 18:42

pääsee kyllä luistelemaan jäähallissa mutta muita luistelukenttiä ei ole vielä valmiina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2010 - 23:48

Menneenä vuonna Turussa oli kupittaan puistoon tehty mutkitteleva jäätie, jota ihmiset riemuiten käyttivät luistelemalla ulkoilemiseen. Sen verran kapea oli, että myötäpäivään kierrettiin. Itse en luistimia jalkaan pistä, mutta lenkillä ollessani katselen kyllä. Vekkuli ideahan tuokin oli. Mahtaavatkohan toteuttaa vielä uudestaan kulttuuripääkaupungissa (2011).

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 14.11.2010 - 14:24

Lunta oli jo muutama sentti mutta nyt se on muisto vain. Jos vaikka tammikuussa pääsisi sipoossa luistelemaan niin sekin rittäisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2010 - 16:41

Talvipalattoo on napitettu leukaan asti kiinni ja bikinit säilötty komeroon tulevaa kesää (tai etelänreissua) odottamaan. Luistelemaan ei vielä ole asiaa vaan kovin on ollut tänään järvenpinta tyyni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2010 - 21:21

Ei ole vielä talviturkkia päällä,on senveran lämmintä..Bikinit laitoin jo säilöön,kun tulin Turkista....odottamaan ensikesää...tai jos satuu innotumaan talvella vielä lähtemään etelän lämpöön..sitten kaivettava esiin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.11.2010 - 22:47

Ei ole vielä turkkia kiskottu niskaan ja luistelutkin tuli tehtyä mennä pyhänä. Tuntuu vieläkin selkärangassa lankeemus.