-m-
Kysytty: 12.11.2010 - 14:36

Tässäpä hauska kevennys perjantaille, koita.

1. Mene google mapsiin: maps.google.fi/maps?hl=fi&tab=wl rn
2. Klikkaa "Hanki reittiohjeet"
3. Kirjoita USA aloituskohtaan ja Kiina lopetuskohtaan.
4. Lue ohje 27

Avainsanat: google

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 16.11.2010 - 22:46

Hauskuutta sitä on siinäkin kun käy illalla nukkumaan toinen jalka peiton ulkopuolella. Kun sitten yöllä herää kylmään ja kiskoo koipensa vällyn alle, niin hauskalta tuntuu sen jälkeen.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.11.2010 - 15:22

Ei onnistunut haku minun koneellani. Jäi tämä hauskuus nyt kokematta ja näkemättä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2010 - 15:23

taitaisi jäädä useimmilta tekemättä tämä osuus matkasta

27. Kajakilla Tyynenmeren yli 2 756 mailia

maps.google.fi/maps?hl=fi&tab=wl

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2010 - 15:48

On siinä melottavaa
Ohje 27. Kajakilla Tyynenmeren yli 2 756 mailia, sekä Havaijin Honolulun jälkeen vielä
Ohje 42. Kajakilla Tyynenmeren yli 3 879 mailia (tullaan Japaniin)
Ohje 95. Matkusta lautalla 串木野~里~ 40,3 mailia
Ohje 102. Vesijetillä Tyynenmeren yli 486 mailia (Japanista Kiinaan)
yhteensä 38 vrk 3 h ja 11 314 mailia
vielä on maininta:
Tällä reitillä on maksuja. (niitä on varsinkin Kiinassa ???)
Tällä reitillä on lauttamatka.

Mutta miksi ? Googlen mielestä USA:n "keskus" (lähtöpiste) on Kansasin Dearing ja Kiinan "keskus" on Lanzhoun Yuzhong ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2010 - 16:36

mietin vain ,et kuinka monta melojaa siinä kajakis on,et pääsevät kiinaan asti ....en kyl lukenut tuota ihan kokonaan ,et olikos siellä joku maininta siittä ...mut kyllä saa mutaman vedon melota :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2010 - 16:56

Kartan kyllä sain esille, mutta minun matkani päättyi siihen. Onneksi ja kiitokseksi edellisten vastausten
perusteella pääsin hauskasta osaliseksi minäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2010 - 16:56

Kajakilla tyynenmeren yli 2756 mailia.Onnistu hyvät ohjeet. Yksi merimaili on 1852metriä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2010 - 17:23

maps.google.fi/maps?hl=fi&tab=wl

tässäpä tuli lyhyt kartta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2010 - 22:47

Kartan sain vain auki...en päässyt minnekkään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2010 - 01:59

Koneeni taitaa temppuilla, kun miulla ei onnistu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2010 - 23:41

Ei muuta kuin mela heilumaan ja matkaan.
2756 mailia on kilometreinä 5104,112.
Johan on temppu.