Miten saa epämääräiset tahrat pois käsinkudotusta villamatosta? Kukaan ei tunnusta, joten en tiedä mistä mössöstä on kyse...

Siis semmonen törkeen kallis itämainen "lentävämatto". Pesulaan sitä on vaikea raahata kun autoa ei talostamme löydy.

Avainsanat: siivous tahranpoisto

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.11.2010 - 15:23

täälläpä ohjeita, vaan jos et tiedä mitä tahra sisältää, on vaikea puhdistaa:
www.paratiisipuu.fi/LDP/tahr...toista.pdf

Kysyjän kommentti

Olipa hyvä linkki! Nyt sain jo tahran olemuksen selvillekin ja matto on taas edustuskunnossa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.11.2010 - 13:19

Kyllä nyt ensiksi täytyisi saada tieto mistä mössöstä on kyse ja sitten kysymään ohjeita vaikka maahantuojalta tai Martoista. Älä rupea tätä ennen puhdistamaan, voi tulla kalllis keikka.

Tunnustuksen puristamisessa auttaa, jos lupaa, ettei synny seuraamuksia. Sen sijaan, jos jättää tunnustamatta, niin koko porukalta karkkipäivä boikottiin. Eiköhän tepsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2010 - 14:42

Kokeile sappisaippualla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2010 - 22:48

Vie matto pesulaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2010 - 22:51

Jokos se polkupyörä tuli hoidettua?... Kokeile mattoon autotarviketuotetta = verhoilun puhdistusspray,
muistaakseni Turtle Waxin tuotteita. Sain oman sohvani ihan puhtaaksi, samoin auton istuimet. En tiedä mihin liat häviävät mutta takaisin eivät ole tulleet. Ihmeellisiä aineita on olemassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.11.2010 - 22:41

Käy lähimmässä pesulassa kuvailemassa niitä tahroja, kerro maton materiaali ym. saatat saada hyödyllisiä vinkkejä ammattilaisilta.