2 nyt kuuluisaa risteilijää on nyt päässyt satamaan

Allure of the Seas on päässyt Fort Lauderdalen Port Everglades:iin, Tila: Ankkuroitu/Laiturissa, (muutaman huvikierroksen jälkeen) ?
www.marinetraffic.com/ais/fi/#
(toimiikohan näin lyhyt linkkiosoite ? katso Floridan niemeä)

Tulipalossa vahingoittunut Carnival Splendor on hinattu satamaan San Diegoon.
Uutinen San Diego News www.signonsandiego.com/news/...san-diego/
Kuvia www.10news.com/slideshow/new...etail.html
Video www.10news.com/video/2574848...index.html

Lisätty: 12.11.2010 - 10:52

Toimivampi linkki
www.marinetraffic.com/ais/fi...07:53%20AM

Avainsanat: carnival splendor allure of the seas risteilyalukset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.11.2010 - 06:28

Eilen meidän aikaamme 18.30 perutteli Port Everglakesin satama-altaassa.
maps.google.com/maps?hl=fi&a...CBoQ8gEwAA Jotta aikataulussa oli hyvinkin. 19.00-7.00 = 12.00 UTC jolloin piti olla samassa.
Eilen aamulla oli Pahamaha saaren Freeport sataman redillä tuuliajolla ja sitten matkalla kiersi kunniakierroksen ennen rantautumistaan.
Mitä muuta haluat tietää.
www.marinetraffic.com/ais/fi...=311020700
Siitä löytyy kaikki kaikki tarpeellinen aluksesta.

Se konehuoneensa potttanut ja halvaantunut Carnivalin laiva en.wikipedia.org/wiki/Carniv...l_Splendor
on rakennettu Italiassa Anconassa 2008. en.wikipedia.org/wiki/Fincantieri

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.11.2010 - 04:57

Toisella pääsee risteilylle, toisella ei hetkeen.
www.royalcaribbean.com/finda...++++++++++

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2010 - 08:21

Hyvä että ovat satamaan päässeet, ja hyvä ettei tuota Carnivalin laivaa oltu suomessa rakennettu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2010 - 08:29

No hyvä että satamassa ovat turvassa siis...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2010 - 12:50

Kiitos Putte lopputiedoituksestasikin. Olet hyvin pitänyt minutkin ajan tasalla. Olen
radiosta kuullut jotain tai kuulin tänä aamuna. Pian täyttyy rutirikkaista kansalaisista alus.
Onnea heidän matkoileen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2010 - 12:52

Saavutus sekin jos laiva satamaan pääsee!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2010 - 15:25

Ovat nyt ainakin molemmat turvallisesti satamassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2010 - 23:05

Hyvä että ovat päässeet satamaan,ja kaikki hyvin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2010 - 23:19

Sinne näköjään menivät ja vieläpä ihan turvallisesti. Hyvä niin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.11.2010 - 22:34

Hieno homma, saavat uinua tovin sataman valoissa.