Jokos kaikki napsut ovat menneet yöpuulle?

Lisätty: 11.11.2010 - 22:26

Pitkästä aikaa saan valvoa kaikkien unta. Paistoin juuri piirakoita huomiselle aamupalalle....vanhuksille pieni yllätys. Hyvää ja rauhallista yötä kaikille. Puhallan nyt juuri unihiekkaa.....

Avainsanat: yöllä yököt valvoo

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.11.2010 - 10:35

olipa kerhoilta, nukkumaan pääsin vasta paljo, tosi paljon myöhemmin ....

eikä ollut aamiaisella piirakoita

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi. Olin kuukauden tekemättä yövuoroa, kun kokeiltiin vaikuttaako se rytmihäiriöihin...no kyllähän ne hävisivät. Nyt teen yhden yön kolmen viikon välein. Yövuoro on kyllä ihan mukava tehdä. Täytyy toivoa, että sydänkin rauhoittuu.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.11.2010 - 22:15

tää menee just ny, väsymys käy jo käpälään, hyvää yötä:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2010 - 22:21

Hiljaista tuntuu olevan..Eiköhän sieltä veielä joku yökyöpelit tule seuraksesi..Tämä kyöpeli lähtee kanssa untenmaille,kun aamulla hommat odottaa..Hyvät yöt vaan,ja kauniit unet..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2010 - 22:41

Tuli valvottua vanhusten öitä yli 20vuotta.Viikko öitä,viikko vapaata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2010 - 22:58

Nyt kohta siirryn TV:n pariin pari sarjaa vielä katson joten nukkumaan klo 1.30..
Joten toivotankin nyt : KAUNIITA UNIA OMAN KULLAN KUVIA!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2010 - 09:51

En jaksa täällä yöllä olla enkä laikaan netissä. Yön pidän nukkumis aikana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2010 - 09:57

En ollut puulla, olin punkassa yötä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2010 - 11:33

Minä rupesin ennen 22.ta torkkuun ja nukahteleen tuossa kiikkustuolissa.Oli pakko vetäytyä peiton alle oomann sänkyyn. Huutelin miehelleni että sammutahan kynttilöitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2010 - 12:54

Kiitos kysymästä menin noin 22.00 vuoteeseeni ja nyt en käynyt yöllä netillä, joskus kun en
saa nukuttua töppäilen nettiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2010 - 15:26

Menty on yöpuulle ja herättykin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2010 - 02:10

Yökyöpeli valvoo, ja nauttii hiljaisuudesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2010 - 19:47

en jaksa olla yöllä koneella.Useimmiten luen tai katson telkkaria

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2010 - 23:17

Ei ollut aikaa napsutteluun koko viikon aikana kuin satunnaisesti. Raakkutoti oli silloin mielessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.11.2010 - 22:33

Torstain sanotaan olevan toivoa täynnä, Mattia minäkin siis odotin tulevaksi tuohon aikaan.