Kuka loikaan Uppo Nallen?

Hänellä on myös poikia ketkä ovat tekemisissä musiikin kanssa,keitä nämä pojat ovat?

Avainsanat: uppo nalle

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.11.2010 - 21:36

Jo edesmennyt ystäväni Elina Karjalainen. Pojista en muista muuta, kuin hänen lapsensa asuvat Australiassa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.11.2010 - 21:33

Elina Karjalainen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2010 - 22:56

Elina Karjalainenhan tuo...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2010 - 12:52

Minäkin tiedän jo ilman googlea, että Elina Karjalainen (kiitos napsun opettavan seuran).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2010 - 13:48

Elina Karjalainen. Ostin lapselleni muistojen kirjaksi, siis sellainen, johon laitetaan ylös tärkeät asiat, kuten "koska sait kengännauhat solmuun" jne. Elina Karjalaisen Uppo Nallen. Kivoja riimejä

Lähteet:
oma tieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2010 - 14:46

Elina Karjalainen. Tiesittekö muuten, että hänen hautansa on Valamon luostarin vanhalla hautausmaalla ja ihmisillä on tapana jättää kyniä hänen haudalleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2010 - 02:13

Elina Karjalainen.

Uppis on Elina Karjalaisen luoma satuhahmo. Ensimmäinen Uppo-Nalle-lastenkirja ilmestyi vuonna 1977 ja sen 21. painos vuonna 2002. Näitä Hannu Tainan kuvittamia kirjoja on ilmestynyt 22 ja niiden kunniaksi on vuonna 1997 julkaistu postimerkkikin.

Uppo-Nalle on leikkikarhu, jonka ranskalainen Alfons-poika on heittänyt mereen. Se ajelehtii kokonaisen vuoden merillä ja toivoo löytävänsä rannan, jossa olisi ystävä odottamassa. Reeta löytää nallen, kun se huuhtoutuu rannalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2010 - 23:16

Tämän minäkin tiesin lastenlasten ansiosta. Elina Karjalainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2010 - 09:12

Elina Karjalainen jonka pojista en kyllä mitään tiedä.
Oletan että kissaäiti sekoittaa nyt 2 eri henkilöä, ne muusikkopojat ovat Syrjän poikia eikä Karjalaisen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.11.2010 - 22:32

Elina Karjalainen.