Miksi täällä pitää kysellä ja vastailla?? eiköhä avata joku puheenaihe ja lähdetä ruotimaan sitä?

Lisätty: 18.09.2008 - 20:33

Niin onhan niitä lehdissä ja netissä,mutta onhan meillä tutuksi tullut napsu ja voisimme tarinoida ja välillä vaikka kysellä ja vastailla ja sitä rataa.Sillä meitä aktiiveja n.se 1%napsun käyttäjistä.Ja voihan yllä pito heittää sekaan jonkun kisan.??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.09.2008 - 17:33

Ilm. Napsun alkuperäinen idea oli/on juuri tämä ns, tiedon lisääminen meitin kesken (tavallisten pulliaisten), mut sit välil haluis aina ihka oikeesti 'keskustellakin' asioist ja melkein nolottaa toisinaan lähetellä toisil sitä ns. henk. koht. postii, tuntee ittensä tungettelijaksi, ku toista häirittee viesteillää???

TODELLA, hyvä idea, laitapa Napsun ylläpitoon tämä kommenttisi/ehdotuksesi, josko avaisivat ns. keskustelupalstan myös, johon kaikki Napsun halukkaat keskustelijat, aiheesta riippuen, voisivat osallistua juuri ko. aiheeseen syvällisemminkin?

Ja vielä erikseen on tietty hyvä, et on tää kysy/vastaa -'palsta'. Tokihan me nytkin voidaan keskustella toistemme kans, mut vaan ikään kuin yksitellen, lähettäen toiselle postia ja sit hää vastaa, jos vastaa, jne. KANNATETAAN! +10 bonarii sulle

Lisätty: 18.09.2008 - 18:46

Kumiinaamalle: On liian poliittisia, ja tää mahd. keskustelupalstammehan ois vaan meiän 'tuttujen' kans/kesken, eikös? (tai niin ainakin haluaisin ite, eli napsulaisten kesken).

Lisätty: 18.09.2008 - 20:11

Jes, muistan hyvinnii tuon valperin 'sivuhuone' -jutskan.

Lähteet:
Mittiny itekin tätä rajallisuutta....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.09.2008 - 18:34

tosiaan napsun kysely/ vastaus sivujen ''kaveriksi'' voisi tulla sivu, missä voisi keskustella muiden napsulaisten kanssa. : ) hyvä taitava! ! keskustelu palsta ! ! keskustelu palsta !

Lisätty: 18.09.2008 - 20:49

valperi on oikeassa, jokainen etsii omaa 'palstaansa' ja niitä tosiaan tulee ja menee. mie olen tän napsun nyt löytänyt ja tykkään/ haluan täällä olla ja keskustella jne. mun yksi kaveri on miut meseen kysynyt/ pyytänyt, mut en mie tiiä pittee kahtoo joskus jos kiinnostaa. miulla on nyt tällä hyvät jutskat ja napsukaverit ja en oikeen ees tykkää mennä keskustelupalstoilta toiselle, mie haaluun olla yhes paikassa... ja pälä pälä pölö...läpäti ( sekavasti osaan ainakin selostaa juu )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2008 - 18:43

johan niitä palstoja on iltalehdessä ja monissa muissa lehdissä vai onko ne liian poliittisia???

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2008 - 20:00

Jotain samanlaista ajattelin kun tässä taanoin jonkun vastauksen yhteydessä ehdottelin sitä 'sivuhuonetta' johon voisi siirtyä pöyhimään jotain kiinostavaa asiaa vähän pidenpäänkin. Eli kannatan ehdotusta, enkä näe minkäänlaisena ongelmana sitä että keskustelupalstoja on ennestäänkin pilvin pimein. Niitä syntyy ja kuolee koko ajan, porukka vaihtuu ja kiertelee eri foorumeilla, etsii itselleen sopivaa 'seurakuntaa'