suklaaholistit ja hamsterit, oletteko tietoisia tästä huolestuttavasta uutisesta ?

synkkä tulevaisuus ?

www.taloussanomat.fi/raha/20...015658/139

Lisätty: 11.11.2010 - 15:46

Hienoa Maarit, sinulla on asennetta !

Lisätty: 11.11.2010 - 17:38

kovasti olette yksimielisiä tässä asiassa, jos Hesassa satutte vierailemaan niin tässä oikea osoite teille :

rajavartija.blogspot.com/200...puoti.html

_

Avainsanat: kaakao niukkuus suklaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.11.2010 - 15:10

Ei tunnu missään, kyllä suklaa on aina hintansa väärtti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.11.2010 - 15:56

Ei se niinpaljoa maksa, etteikö sitä ostaisi.Olen monasti ihmetellytkin halpoja hintoja. Lääkäritkin määrää suklaata nauttimaan ,paripalaa päivässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2010 - 16:35

Ei haittaa silloin kun haluan niin ostan maksoi mitä maksoi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2010 - 16:57

Suklaaholisti sen nimen hyväksyn itselleni, mutta myös lakritsi holisti ain asilloin tällöin.
en ala hamstraamaan jos ei oo rahhaa niin ei oo rahaa vaikka olisi kuinka rikkan talon tyttö

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2010 - 17:07

Kyllä suklaaseen aina rahaa löytyy. Hyvä suklaa on aina hintansa väärtti ja maksaahan hyvä suklaa jo nyt montakymmentä euroa kilo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2010 - 17:24

Ei huolestuta. Niin kuin edellä jo sanottiin aina suklaa on hintansa väärti..maksoi mitä maksoi suklaasta en luovu, ikinä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2010 - 17:35

Suklaa on hintansa väärti,syön sitä aika harvoin,kun minulla on diabeettes.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2010 - 19:13

En ole suhklaaholisti vaan ihan vain kohtuukäyttäjä eli uskon väitteeseen, että pala tumma suklaata päivässä on hyväksi kohonneen verenpaineen hoidossa. Ja kun "lääkkeeksi" vain käytän, niin maksakoon nyt sitten minkä verran vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2010 - 21:21

Ei kannata ainakaan halpaa suklaata hamstraamaan....sitten,kun sitä on kotona paljon tulee myös syötyä enemmän...Ostaa vaan harvoin,ei tule himoa...kun ei ole kotona..suklaata...Kyllä on vara ostaa kallistakin suklaata....

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.11.2010 - 21:58

Ruskea väri on ihan kiva holistille, mutta tuo suklaanruskea ei huolestuta ollenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2010 - 17:26

Minä rakastan suklaata, nouskoot mokoma, en minä siitä luovu. Syödään napsulaisten kanssa hyvillä mielillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2010 - 23:03

Olen sen verran makian perään, että monta kertaa taitaisi pihvi jäädä leikkaamatta. Kaikista nautinnoistahan ei iän myötä tarvitse luopua.