Onko sulla kiva olla

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.09.2008 - 17:37

Verrattuna ihanimpaan päivään elämässäni, ei ole mutta verrattuna huonoimpaan päivään, on.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 18.09.2008 - 18:17

Jees tänänon ihan hjyvä päivä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2008 - 18:17

kyllä on sillä ei ole tiedossa mitään kivempaakaan kuin tämänhetkinen olotila.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2008 - 19:17

onhan miulla ihan kiva olla. vähän vaan potuttaa kun laiskottaa ja siivota pitäs. mut lohduttauduin sillä, että ukollain on ilta vuoro ensiviikolla, niin sitten mie otan imurin ja mopin kauniiseen käteeni ja siivoan. kah ku ukkoin on huono/ laiska hääkin siivoomaan, ni miulle parempi ko saan rauhas hääräillä yksin. ja kun meitin tupa ei ole kovin isokaan, ni ei ole ies vaikhee homma yksin tehhä. ( tuli taas kirjoittettua vähän ohi suunsa ja pois kysymyksen aiheesta, mut kai tää napsuttelu on tämmöistä terapiaa ja avautumista murheistaan kans, vai ko kö? vai häh?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2008 - 19:29

Näinpä tää on, ks. yllä. Mul ei oo nyt kiva eikä huono, siis ihan neutraali olotila, mut voittehan te 'hauskuuttaa' mun iltaa (jos hyvää tahtoo riittää), nii sit vois muuttuu oloni kivemmakskin?

Lisätty: 18.09.2008 - 20:27

Ai valperi sul oli ny tää päivä, ku enstee oli muistaakseni terhil, sit mulla (siis hirvee päivä!!!) ja ny sit viel sullakii??!!, eiks me voitais sopiii et meil kaikil ois ees saman päivän tää tällanen päivä (hekoti), ja sit muullon menis ihan jes, no, sitähä ei voi valita, mut kuitennnii.... no höh taas mua...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2008 - 20:03

No on ollut parempiakin, niinkuin varmaan on huominenkin, sillähän ajatuksella tästäkin päivästä selviää.

Lisätty: 18.09.2008 - 20:21

Senverran tarkennusta edelliseen, että tänään oli sellainen K3P päivä (= Kaikki Projektit Päin P:tä)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2008 - 22:30

luumuinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2008 - 22:35

Ihan jees olo elämä rullaa raiteillaan : D