Löytyisikö matkaseuraa Thaimaahan Krabiin tammikuussa-10?

Olen 50-kymppinen eronnut nainen(äiti) ja etsin kaltaistani matkaseuraa kun ei oikein yksinkään viitisisi lähteä.

Lisätty: 12.11.2010 - 16:07

Siis tammikuussa 2011;)

Avainsanat: matkaseura thaimaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.11.2010 - 14:10

täälläkin on matkaseuranhakupaikka:
www.paikkaauringossa.fi/kesk...rum33.html
www.pallontallaajat.net/

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.11.2010 - 14:26

toivotan hyvää matkaa ja onnea , et löydät kivan kaverin sekä luotettavan ja saatte tehdyksi oikien hauskan reissun , mut jos ei kaveria täältä löydy niin kokeileppa , kun otat kahdenhengenhuoneen ja siellä jo saattaa olla joku yksinäinne huone kamunasi ... tiedä miten hauskaa reissuu siitäkin syntyis .. itsellä kävi niin ei ulkomailla mutta täällä suomessa ja nyt ollaan likimain parhaat kamuset oltu jo 5v ... meillä kyllä synkkas niin hyvin ja naurua piisas .. et voisin sanoa minulla olleen säkä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2010 - 15:44

Toivon että löydät matkaseuraa. Ja sellaisen kenenkanssa viihtyy ja nauttii.Yhteisiä reissuja kiva tehdä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2010 - 16:21

keskustelu.suomi24.fi/node/9377553

Toivon että saat matkaseuraa.
Vaikka uskon että saat matkaseurasi paikanpäältä parhaimmin, silloin näet kenet saat ja pystyt valikoimaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2010 - 19:18

Kiitos tarjouksesta, mutta ajankohta ei käy ja matkustan mieluummin oman perheeni kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2010 - 08:27

Matkaopaslehden sivuilla muistaakseni etsittiin matkaseuraa Thaimaaseen - oliko nyt sitten kummasta sukupuolesta kyse. Vilkaisepa sinne.
Itse en ole tuosta maasta kiinnostunut.
Matkanjärjestäjien kautta ei ole vuosiin enää myyty nais-tai miespaikkoja, ja syyn kyllä hyvin ymmärtää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.11.2010 - 21:55

Ymmärsin mitä ajankohtaa tarkoitit vaikka erään vakiojäsenen pitikin jälleen näpäyttää.
Voi että mieli tekisi lähteä. Olen kevätpuolella yleensä käynyt ukon kanssa Thaimaan Phuketissa, mutta yksin en pääse matkustelemaan. Toivon että löydät hyvää matkaseuraa. Se on miesten maailma, joten naisseura on todellakin ihan hyväksi, ei siellä yksinäinen nainen oikein tunne itseään sinuksi maan kulttuurin kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2010 - 23:10

Etsi suomi 24:jän kautta..Itse olen kerran lähtenyt sitä kautta etsineen kaveriksi Teneriffalle..Oli todella hauska reissu..