Kuskaatko lapsiasi harrastuksiin?

Tunnetko huonoa omaatuntoa jos joskus et pääse tai et viitsisi?Miulla näitä huolia ei ole,mutta olen nähnyt monen ihmisen tekevän tätä hommaa kyllästymiseen asti.

Avainsanat: kuskaus harrastukset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

-m-
Vastattu: 11.11.2010 - 14:33

Toimin valmentajana paikalliselle junioriseuralle. Poikani kulkevat kätevästi iskän mukana ja välillä molemmatkin tunkevat kyytiin vaikka vain toisella on treenit. Valmentajana toimiminen sopii minulle hyvin, sillä muuten saattaisi sohvan kutsu kuulua liian vahvasti. Pelimatkoille mennäänkin sitten porukalla kun vaimo ja tytär haluaa ehdottomasti isoveikkaa kannustamaan.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.11.2010 - 14:17

ei enään ole , joskus lapsenlapsia , mutta sekin jo hieman harvempaa ollut .. aikoinaan kyllä ja siinä samassa kyydissä sitten useampikin lapsi ... tyttö kun pelas jakista eli jalkapalloo ... ja meillä oli silloin sellainne auto johon mahtui muutama pelikaveri mukaan , sekä silloinkin kun heillä oli turnaukset eikä ollut seuran bussia käytössä kuskattiin sit heitä isompikin joukko , jopa kaupungista toiseen ...lapset ovat hauskoja ja meillä oli aikaa niin miksei oltais jeesattu koko porukkaa siinä samalla sitten , niin se vaan on , et monesti tuo lapsen harastus on koko perheen harrastus ainakin meillä oli :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2010 - 15:56

Joskus pääsee lapsenlapsia kuskaamaan,se on ihan kivaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2010 - 16:23

En enää mutta silloin kun lapset olivat pieniä niin tuli vietyä kilpauimakouluun ja olemaan kisoissa mukana ratavahtina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2010 - 17:02

Mieheni oli joukkuuen huoltaja ja lapset pääsivät harrastuksiin ja kilpailumatkoille siinä samassa. Lapset ovat jo aikuisia, joten ei enää kuljetushuolia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2010 - 18:51

Silloin kun lapsemme oli kotisalla. Kyllä veimme autolla,soittotunneille ja esiintymisiin. kavereille ja iltamiin.Milloin minnekkin .Täältä veimme niitä aamulla kouluun ja haettiin, tämä senverran kaukana. Eikä muita talouksia lähellä . Yleiset kulkuneuvot eivät kulje.Eikä katuvaloja.Kukas niistä huolta pitää jos ei omat vanhemmat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2010 - 19:22

Huonolla säällä kuskaan soittotunnille, koska sähkökitara painaa aika paljon ja liukkaalla tiellä pyöräillessä voi sen kanssa kaatua helpommin. Uimahallille hän menee aina omatoimisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2010 - 19:29

Ei isäni kuskannut hevosella 50-luvulla minua mihinkään harrastuksiin. Itse hiihtäen kävin kilpailumatkani tekemässä. Jos oli yli 30 km kisoihin hiihdin johonkin tuttuun taloon yöksi vähän lähemmäksi. Oli mukava sitten kuutamolla hiihdellä kotiin kilpailun jälkeen palkintopytty repussa eväiden tilalla.
Jonnekin pääsi linja-autolla ja sitten makailukodissa nukutun yön jälkeen joskus kotiin. Kerran tosin jouduin kävelemään 35km yöllä kotiin kun en mahtunut majataloon yöksi. Olin kotona aamulla ennen linja-autoa. he he?

Turhaa vouhotusta nykyaikana kaiki mailan "hämmennykset".

Ei onneksi ole lapsia, ettei ole tuollaisia huolia!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2010 - 21:25

Ei ole enään tarvetta kuskata,kun ovat jo aikuisia....niikuin 3:mas polvikin aikuisiässä..Nyt on niin päin,että nämä nuoret kuskaavat minua mielellään..jos on tarve..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.11.2010 - 21:40

Lapseni on jo niin iso ettei häntä tarvitse kuskata. Pienempänä ei tarvinnut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2010 - 17:29

Kuskaan joka paikkaan kun matkaa on joka suuntaan. Ei auta itkut markkinoilla, lähdettävä on joka kerta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2010 - 20:02

Toisinpäin on ajanratas pyörähtänyt. Lapseni vievät minua usein haluamaani paikkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2010 - 23:00

Lastenlapsia toisinaan kun tarvetta on. Se aika on omieni osalta menneisyyden kirjan lehdillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2010 - 10:21

Kyllä kuskaan, joka ikinen maanantai, tiistai, torstai illat menevät harratusten parissa ja kuskin hommissa ja välillä myös lauantaisin joudun kuskailemaan.