-m-
Kysytty: 11.11.2010 - 11:27

Onko kokemuksia Tallinnan SuPerAlkon luotettavuudesta?

Superin nettisivut on tosi hyvät. Valmis tilaus luvataan jopa toimittaa terminaaliin asti. Onkohan lastissa mukana aina kaikki mistä olen maksanutkin, vai pitäisikö tuotteet kuitenkin itse kerätä liikkeestä?

Avainsanat: tallinna alko

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.11.2010 - 16:33

Kyllä on toiminta rehellistä, itse en ole tilannut mutta paikanpäältä on tullut ostettua..
Vävyni tilasi silloin ison kuohuviini erän etukäteen (heidän häitään varten) kaikki oli valmiina kun tulimme...

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi, minulla on isot juhlat tulossa ensi kesänä ja olenkin nyt tilannut kuohuvat Tallinnasta, ensi viikolla lähden niitä noutamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.11.2010 - 11:35

siskoni mies vietti synttäreitä ja toki ne juomat sit haettiin tuolta tuon rapakon toiselta puolta ...sisko antoi tilaukset ja pakuun ne lastattiin ja kaikki oli kuin pitikin ,jotta heitä ei ainakaan huijattu ....luulen ,et jos sitä siellä paljon tehtäis niin puskaradio toimis täällä päässä ja myynti sen suhteen laskis kuin lehmällä häntä ... no toki pitää olla tarkkaavainen ,niin siellä kuin täälläkin ,jos tilaa isoja määriä erillaisia tuotteita ..ei siis yksin alkoa ...vaan mitä vain ,kuten rakennustarvikkeita ym...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2010 - 12:29

Mieheni työtoverit tilasivat ison määrän alkoholia ja firma toimitti ne terminaaliin, kaikki oli kuten pitikin olla, on se vaivatonta tuo viinan ostaminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2010 - 21:29

Kyllä on ihan luotettavaa touhua..eivät uskalla pettää..muuten kaupankäynti loppuisi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2010 - 12:53

Onko suomalainen Alko rantautunut Tallinnaan? Kuulostaa hieman oudolta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.11.2010 - 21:36

Ei kokemusta. Ostan yleensä viinasjutuista sen mitä haluan, poimien sen itse hyllystä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2010 - 17:33

Ei ole henk.koht. kokemusta, mutta luulisin että heihin voi luottaa.