JOKO ON POSTIEN PISTELAKKO RAUHOITTUNUT ?

Oli eilen illalla oikein rytinää kello 18 kun viikon postit hulmahtivat laatikosta.
Viimeviikon keskiviikkona tuli viimeksi posti ja sitten eilen illalla kohahti.

Lisätty: 11.11.2010 - 10:55

Tarkoitan että kun on jo päiviä lakon loppumisesta niin paljon on ruuhkaa kertynyt jota purkavat.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.11.2010 - 13:04

Kyllä on. Saivat sovun aikaan.

Kysyjän kommentti

No nyt posti taas kulkee normaalivauhtia,hyvä niin...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.11.2010 - 11:17

Kaipa on - ilman mitään huutoja!! Meidän ruuhka-Suomessa on postia tullut koko ajan joka tapauksessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2010 - 11:25

Meillä ei ole näkynyt millään lailla nuo lakot. Eihän tänne muutenkaan kanneta lähelle postia .siitä se varmaan johtuu. Päivässä kävelyä postilaatikolle 2*2km aamulla ja iltapäivällä.4km ihan tosta huomaamatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 11.11.2010 - 11:29

Sipoossa ei lakko näkynyt mitenkään. Postia tuli tasaisesti joka päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2010 - 13:33

Kyllä laskut ovat osanneet meille,tänään en ole postia nähnyt enkä kuullut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2010 - 18:37

Käytännössä en ole huomannut mitään vaikutusta postilakosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2010 - 21:30

En ole muuta huomannut,kun posti on tullut vasta iltapäivällä..ja ihan tarpeeksi lasuja tullut..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2010 - 13:00

Eikös tuo lie eilen lakannut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.11.2010 - 21:35

Ei ainakaan meillä ole lakot haitanneet, laskuja on ihan kiitettävällä vauhdilla kannettu postilaatikkoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2010 - 17:34

Lakot eivät ole haitanneet, posti on kulkenut normaaliin tapaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2010 - 22:56

Saivat taottua arkadianmäellekin raudasta järjellisen mallin. Onnittelut koko porukalle.