-m-
Kysytty: 11.11.2010 - 08:56

Oletko ylpeä lapsistasi?

Avainsanat: lapset kasvatus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.11.2010 - 11:44

rakastan lapsiani yli kaiken sekä heitin lapsiaan varmaan yhtä paljon , jos en hitusen enenmänkin .. saan olla niin onnellinen tästä koko perheestäni .. vaikka lapsoset asuvat kaukanakin ovat he silti lähellä , kun saa puhelimessa heidän kanssaan jutella ja pikkuistenkin kanssa höpötellä , nyt kun tuo pieninkin on alkanut selkeesti jutustaa.. lähes yhtä paljon kuin mummi niin on joskus vaikeaa saada häneltä puheen vuoroa :) , jotta ylpeä olen heistä jokaisesta ... jopa niistä isoista ja pienistä karvaturvista , jotka myöskin täällä poikkeevat kera koko poppoon... hulinaa riittää ja se on se elämän suola , jota kaipaa kun kaikki lähtevät ja hiljaisuus laskeutuu tänne mäkeen ...ja ikävä , joka onkin joka päiväinen olotila minulla ..:(

Kysyjän kommentti

Lapset ovat lahja maailmalle. Kun vanhemmat toimivat oikeina roolimalleina oikeat elämänarvot opettaen niin eihän sitä voi muuta kuin ylpeillä omistaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.11.2010 - 09:06

Tottahan toki. Parasta ja hienointa, mitä olen elämässäni aikaan saanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2010 - 09:22

Tottakai! Neljä mukavaa poikaa, kaikilla työpaikka ja oma huusholli. Kiva tuntea, että pärjäävät elämässä. Ja vanhemmat vielä auttamassa jos apua tarvitaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2010 - 10:04

Kyllä vaan, ovat ahkeria ja kunnollisia ihmisiä, ovat hankkineet omistusasunnot, ja vielä on kylläkin vähän velkaa heillä, ja lapsenlapsillani on hyvät vanhemmat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2010 - 10:40

Totta kai, saan seurata heitä päivittäin ja koen heidän kanssaan ilot ja surut.
Ovat saaneet elämäänsä kaiken mitä ovat halunneetkin.
Jos jotain tulee niin ainahan me vanhemmat autamme, rahassa ei ole tarvinnut auttaa. Mutta lastenhoidossa ja eläinten...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2010 - 10:58

Eilen illalla viimeksi tuli puhelinsoitto Imatralta, pokamme soitti, sanoi kotiin tulevansa yöksi. Niin tuntuipa upealle ja ihanalle,tuolla sielun sypyköissä.Meni aamulla helsinkiin töihin.Työpaikka ripoteltu
ympäri suomea.
Meillä 2poikaa ja tyttö. Kaikkia rakastamme yhtä paljon ja tuntuu todella että olemme ne lahjaksi ja lainaksi saaneet .Hyvin itsenäisiä tyyppejä kaikki. Mutta kodin ja ilmapiirin kodista muistaavat hyvin yhtenäisenä ja hyvänä. Nillä välillä on ikävä.Niinkuin meilläkin.
Olen jopa joskus tilanteen tullen ollut heistä ylpeäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2010 - 11:47

olen - eikä kyse ole pelkästään vanhemman ylpeydestä.
aina on vanhempi 22v hoitanut asiansa kunnialla, ei ole tarvinnut sotkuja setviä. hienosti pärjää.
nuorempi 15v on kanssa järki päässä - mutta aika näyttää miten sitten aikuisena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2010 - 13:02

Ehdottomasti!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2010 - 13:21

Olen oikein onnellinen ja ylpeä pojstani,hän on ainokaiseni.Omillaan toimeentuleva ja hyvä tapainen hän myöskin on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2010 - 21:35

Kyllä olen ylpeä lapsistani..kun hyvin tulevat toimeen..Samaten tyttären lapsista,kun ovat hankkineet itselleen ammatit, töitä on ollut..ja omat asunnotkin ovat hankkineet..Kaikki yhtä rakkaita..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2010 - 09:56

Kyllä olen.Lapset ovat rakkauden lahja. En voisi ajatella elämää ilman lapsiani. En ole koskaan katunut miksi heidä maailmaan synnytin ja hoidin kun olivat pieniä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2010 - 13:05

Kukapa ei olisi. Vieläpä olen onnellinen siitä pienestä menninkäisestänikin. (Justus varmaan muistaa kesäisen tarinan).

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.11.2010 - 21:33

Paremmin olisi elämänsä voinut elää, mutta siitä olen ylpeä että on kunnollinen yrettiliäs perheenisä tänäpäivänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2010 - 17:38

Muistan minä Sirkkaliisa, koskettavaa ja kaunista.

Olen minä ylpeä jälkipolvestani, ehdottomasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2010 - 22:55

Tuon luonteenpiirteen tunnustan hyvillä mielin.