-m-
Kysytty: 11.11.2010 - 08:45

Pääseekö valmentajan poika treeneissä helpommalla?

Avainsanat: teini-ikä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 12.11.2010 - 21:32

Jos pääsee, silloin ollaan väärillä jäljillä. Jokaisen kuuluu harjoitella samalla tavalla. Eihän opettajankaan lapsi pääse helpommalla koulussa.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikista vastauksista. Toimin itse valmentajana ja pidän huolta että poikani ei pääse muita helpommalla. Joskus tosin mietin että pistänkö hänet liiankin koville...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.11.2010 - 08:49

En usko, voi asia olla toisinpäin, se voi olla kunnia sille valmentajalle että poika pärjää tosi hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2010 - 09:07

Omakohtaista kokemusta asiasta ei ole, mutta olen kuullut, että asia olisi juuri päin vastoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2010 - 10:04

ei pääse ainakaan kovin yleisesti

ja toisaalta ei treeneissä ole tarkoituskaan päästä helpolla, ei ainakaan missään niistä lajeista jotka minä tunnen ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2010 - 10:36

Tuskin uskon että lapsella on kovempaa kun sanapeli jatkuu vielä kotonakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2010 - 11:04

En uskoisi. Sitä on kyllä koko ajan, luulisin. ja vähän kovemminkin.Tietysti ennalta voi oppia jotain ,mitä toisille vasta opetetaan.Se etuhan siinä kyllä on.Tieto ,taito hanskassa.Treenit ei ole kenellekkään helppoa, me ollaan vaan ihmisiä, kaikki samanlaisia.Toiset ehkä asioita oppii helpommalla. Meitä momeenvaunuun, vaikka samassa veneessä ollaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2010 - 13:05

Ei pääse. Ja olisi valmentajalta vastuutonta poikaansa ja joukkuetta kohtaan, sillä kyllä joukkue huomaa, jos jotain kohdellaan eri tavalla. Siitä seuraa vain hankaluuksia - kiusaamista, yhteishengen katoamista jne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2010 - 13:25

Minäkään en usko,että sukulaisuus auttaa voi olla tiukemmalla,kun muut valmennettavat.Kuuntelin eilen Kalle Palanderia,kun hän kertoi isästään joka valmensi häntä,oli erittäin tiukka piiskuri pojalleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2010 - 14:21

en ole moiseen törmännyt , uskoisin et asia on ihan toisin päin ..onhan valmentajalla ns. omakin kunnia pelissä niin vaatii sitten pojaltaan / tytöltään enenmän kuin muilta uskoisin ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2010 - 21:37

Ei todellakaan pääse...kyllä vaaditaan että treenit suoritetaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2010 - 13:06

ei varmaankaan, sama taso jos ei vielä kovempikin luulisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2010 - 17:39

Tuskin pääsee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2010 - 18:43

saattaa päästä,mutta riippuu sen isästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2010 - 22:52

Jos pääsee, niin molemmille viisi virhettä ja suihkuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2010 - 02:44

Niipä luulen, että itse valmentajan pojalla jatkuu valmennus vielä kotiaskareissakin. "EIKÄ HEITETÄ NIITÄ ROSKIA MIHIN SATTU ! KOITA NYT 2m LÄHEMPÄÄ JA OSUA JO TUOHON ROSKAPÖNTTÖÖN" koripallo valmentaja ja poika keittiön siivous yms.