Onko sinulla otsalamppua??

Tosi hyvän valon antaa..totesin eilen illasta,kun oli pojan totilla..ja pimeä yllätti..Lamppu oli pojan itselläni ei ole..

Avainsanat: otsalamppu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.11.2010 - 20:51

kyllä pojan totilla käydessä kannattaakin otsalamppua pitää otsalla, kun pimeä yllättää ;)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.11.2010 - 20:42

juu ja sit on sellainen lamppu jutska joka tulee lippaan kiinni ...jotta silläkin näkee ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2010 - 20:48

Kyllä on lukemista varten illalla vuoteessa.
Mutta en sitä ostanut ole vaan mieheni sai sen työnantajalta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2010 - 20:56

Voisi olla hyvä keksintö lukemiseen, ja kyllä stä pimeässä tarvitsee varsinkin jos on pienessä liemessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2010 - 22:43

Ei ole hankittu. Taskulampulla olen pärjännyt tähän saakka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2010 - 06:25

On otsalammpu.
Hyvä lamppu ulkona liikkuessa. Talvella kun menee hiitämään, siinä erittäin hyvä.Meilläpäin kaikki ladut mutkittelee metsissä ja suolla ei ole valaistuja.
Siinä hyvä valo ja suuntaa hyvin . Puuliiterissä ja muutenkin täällä maalla, ulkona liikkuessa, jätää kädet kivasti vapaaksi.
Asiallinen keksintö kerrankin .Se tuli sillai ostettua, kun piti lähteä kuutamohiihdolle ja tästä metsän halki 1km.Siellä laavu, jossa tarjoiltiin hiihtäjille syötävää . Ostin tuon otsalampun ja yllätyin kuinka hyvä valo oli.
.Pääsin tämän paikkakunnan lehden otsikoihinkin tuolloin ,kuvien kera.Siitä vuosia aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 11.11.2010 - 08:21

Itselläni ei tuota otsalammpua ole kun en pimeän aikaan paljoakaan ulkoile. Pojillani taasen on molemmilla otsalamput kävellessään koulubussille. Meidän kotitiellä kun ei vielä katulamppuja ole. Lisäksi heillä molemmilla on heijastinliivit, ihan sama näyttävätkö tielaitoksen miehiltä, minulle poikani ovat maailman tärkein asia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2010 - 09:09

Minulla ei ole mutta pojallani on ja kerran olen sitä lainannut, kun ulkovaratosta paloi lamppu ja oli pakko sieltä jotain pieän aikaan hakea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2010 - 09:21

Olen pärjännyt vielä omalla sädekehälläni. Joskus sitä täytyy käydä vähän sovittamassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2010 - 10:16

yö-suunistus- ja venevarusteissani sellainenkin löytyy, on vaan jäänyt viime aikoina vähemmälle käytölle ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2010 - 18:39

Otsalamppua ei itsellä ole, mutta pojat ovat sitä kehuneet kun käyvät metsäretkillä. Itsellä on sellainen patteriton pumpattava lamppu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.11.2010 - 21:27

Kyllä siinä lamppua tarvitaankin jos pojan totille mennään...toivottavasti poika ei suuttunut, hih.
Ei ole minulla otsalamppua, mitäs minä sillä tekisin? Isännällä on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2010 - 17:52

Ei ole, mutta olisi tarpeellinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2010 - 22:37

Ei ole otsalamppua. Siitä huolimatta en laske itseäni "pimeyden lapseksi".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2010 - 20:03

minulla on veivattava otsalamppu,kyllä sillä on käyttöä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2010 - 10:19

Eipä ole tullut hankituksi :)