Avira! Julkinen anteeksipyyntö on paikallaan, Luin nyt vastaukseni ja en ymmärrä miten olen niin vastannut. Olikohan mielenhäiriö?

en todellakaan ymmärrä sitä, koska heti tajusin, että monesti haluaisi muillekin vastinetta laittaa.
-senhän voi tehdä yksityisesti, olen nyt aivan pahoillani, sillä eihän kysymyksestäsi saa millään
aikaan sellaista vastausta jonka olin laittanut. Päässäni on ollut mätää tämänkin kerran.
toivottvasti voimme jatkaa. Nöyrin anteeksipyyntöni Sinulle.Koska sen julkisesti kirjoitin kirjoitan tämänkin.

Avainsanat: aviran kysymys 31.10.2010

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.11.2010 - 22:30

Aina roiskuu kun rapataan. Vellit ja puurotkin menee sekaisin kun tarpeeksi vatkaa. Se mikä laulaen tulee, se viheltäen menee. Jopa kirotusvirheetkin.

Kysyjän kommentti

Jopa kirotusvirheetkin, kuten sanoit. No asia on pois päiväjärjestyksestä taas kerran, niin kauan kunnes ne sotkeutuvat taas.. Kiitos kaikille hyvästä yhteisymmärryksestä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.11.2010 - 17:39

No joskus menee senat sakaisin...
Mutta uskon tämän auttavan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2010 - 18:39

Kerrankos sitä ihminen vähän erehtyy. Mutta fiksu ihminen osaa ja haluaa pyytää kömmähdystään anteeksi, kuten sirkkaliisa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2010 - 21:48

Aina välillä tulee ajatushäiriöitä...mutta eihän tuo nyt niin vaarallista ole..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2010 - 02:01

Asia ok. Eipä muistella sitä enää. Hyvää syksyn jatkoa sinnepäin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.11.2010 - 21:23

Olen ulkona kuin lumiukko asiasta. Ihminen joskus, niin monesta asiasta johtuen, ei aina ole oma itsensä. Tai jokin asia järkyttää. Silloin päästelee sammakoita suustaan. Et ole ainoa, itsekin olen syyllistynyt siihen. Kun itselläni oli tässä taannoin vaikea aikaa, tajusin että vastauksissani huokoi oma paha olo - ja lopetin hetkeksi. Ei ole napsulaisten syy jos minulla ei ole kaikki hyvin, miksi siis heihin sen puran. Eri asia ovat he jotka tahallaan vastaavat törkeästi tai aliarvioiden toisten kyssäreihin, he ovat oma lestinsä - mutta heiltäkin löytyy syy käytökseensä.