Mitä padassasi porisee tänään?

Meillä porisee hernerokka,laitoin siihen savuluita ja savulihaa.Kohta päästään syömään.

Avainsanat: ruokaa rakkaudella

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.11.2010 - 17:09

Jopas nyt sattu kissaäiti, kun en muuta jaksanu (toipilaana täällä kotosal), niin aittelin tehä hernerokkaa, ja kyllä se maistukin ja huomen maistuu varmaan viel makosammalt, kuten sopat yleensä:)

Lähteet:
katsaus kyökkiin:)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.11.2010 - 16:04

Tein viime viikolla ison padan hernerokkaa. Tänään leipomusten jälkeen paistoin uunissa kaalilaatikon. Se on sitten hyvää puolukkahillon kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2010 - 16:27

Tänään tuumin että käyn perinneruokaa Kiinalais-thaimaalaisesta.
Tänään ei pata porise eikä laatikot haudu.
Mutta täytyy pistää tuo hernerokka listalle, kun esimerkkinne pani sitä haikailemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2010 - 16:34

Osuitpas päivänä tätä kysymään. En ole kello 12.00 jälkeen saanut syödä mitään, juoda vain.
Huomenna on vaihteeksi vatsalaukun tähystys, viiden kuukauden sisällä 5 kerta jo.
vatsahaava on ja ei umpeudu millään myrkyllä. Joten nyt on kevyt illallispöytä minulla.
Anteeksi nyt vain tämä ruokapuhe teille, jotka juuri ehkä olette menossa herkuttelemaan keitoksillanne.
Olisi pitänyt olla varoitus kirjoituksen päällä, ei ennen ruokailua. Mutta kestetäänhän me tämä, kestettiinhän me talvisotakin. Hyvää ruokailuiloa kuiteskii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2010 - 17:42

Meksikonpataa tuli laitettua ja mustikkapiirakkaa murotaikinalla...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2010 - 18:00

Meillä porisi kalasoppa tänään ja sitä syödään vielä huomennakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2010 - 18:15

Poikani pyynnöstä tein tonnikalapastaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2010 - 18:17

tein lohikiusausta ja kuin siitä tulikin niin maukasta ...tekis mieli santsata ...mutta jätän väliin ...ja sitä sit tietty tuli taas reippaasti,et huomenna ois samaa kiusausta listalla ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2010 - 19:21

Perunamuusia, jauhelihakastiketta ja keittettyjä kasviksia ,lanttua ja porkkanaa. Puolukkahilloa ja kurkkupikkelsiä. Sämpylöitä kasvisliemeen tehtyjä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2010 - 20:20

Tänään näyttää olevan hernerokka-päivä..minäkin söin siivouspaikassa hernerokkaa ja jälkiruuaksi pannaria mansikkahilloa ja kermavaahtoa..Mieheni söi kotona kanarisottoa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2010 - 20:41

sarvimakaronia keittelin ja kevytjauhelihaa paistelin. Nälkä meni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2010 - 22:48

Jauhelihamureketta ja muusia perheelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2010 - 08:20

Eilen laitoim kotona ruokaa illalla, se oli kanakeittoa, helppo ja nopea ruoka mutta maistuu aina.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 11.11.2010 - 15:09

Ennen edellisten viestien lukemista haaveilin muusista ja lihapullista, mutta nyt tekeekin mieleni pannukakkua hillolla ja tietysti hernerokkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.11.2010 - 21:18

Vastaan niin jälkijunassa että piti ihan katsoa kalenteria ja miettiä mitä laitoinkaan.
Tein sellaisen sekameteliseoksen - joka oli yllättävän hyvää - mutta älä kysy miten sen tein.
Siinä oli pastaa, jauhelihaa ja yrttimausteista ja kermasta tehty kastike. Alas meni hyvällä vauhdilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2010 - 18:10

Lihapata muhi uunissa tänään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2010 - 19:45

meillä tehdään hirven sisäfilee pihviä ruskeaan kastikkeeseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2010 - 22:27

Ulkoruokinnassa olin Saariselällä.
Savuporo-aurajuusto keittoa aluksi.
Poron selykset pääruoaksi.
Jälkiruuaksi lapin juustoleipää kinuskikastikkeella ja kermavaahdolla.
Aperitiiviksi "poron kyynel".
Ruokajuomaksi punaviiniä.
Olipahan makoisaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2010 - 12:48

Jänistä on tulossa siansiivujen kera.