Oletko ilta vai aamuuninen?

Mie olen iltauninen ja käyn ajoissa nukkumaan,kun miusta on aamuhetki kullankallis.

Avainsanat: iltauninen aamuuninen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.11.2010 - 16:06

Kovasti paljon olen iltauninen ja yhä pahenee. En jaksaisi millään valvoa enää edes ilatakymmeneen. Aikaiset aamunhetket ovat parasta.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.11.2010 - 16:24

Taidan olla kumpikin uninen. Näin kaamosaikaan nukuttaa aina.
Pidän kyllä aamuista varsinkaan, jos ei ole kiire ja pitkä päivä edessä,
mutta syksyisin tahdon kyllä touhuilla myöhään, jolloin aamuisin on vaikea päästä ylös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2010 - 16:38

Kyllä minä en ole kumpainenkaan, olen hyvin huono uninen ollut pienen ikäni.
Kesällä oli yli puolenyön, ennenkö menin vuoteeseen ja jo viimeistään 6 ylhäällä.
Nyt pimeän aikana tuntuu iltaa olevan niin paljon, että kyllä 21.00 maissa hiivin lukemaan
sänkyyn pitkälleni ja se onkin hyvä unenhoukutus konsti.
aamulla 6 maissa sitä on sitten valmis uuteen päivään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2010 - 17:35

En oikein ole kumpaakaan, selviän melko vähillä unilla 5-6 tunnin nokoset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2010 - 17:58

Minä olen iltauninen, ja aamuvirkku.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2010 - 18:18

Taidan ollavähän molempia. Viikolla tykkään mennä ajoissa nukkumaan, jotta herään aamulla paremmin.Viikonloppuisin valvon myöhään ja myös nukun myöhään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2010 - 18:39

Isäin ol iltauninen ja äitiin uamu-uninen mie raukka oon molempia!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2010 - 20:25

Kyllä tahdon illasta kukkua välillä liiankin myöhään...jos menen liian aikaseen nukkumaan en saa unta..Aamulla kyllä herään aina pirteänä..harvoin sellainen tunne..että ei jaksaisi nousta sängystä ylös...Päivä menee piloille jos nukkuu pitkään...Huomen aamullakin on kello soimassa klo 6.30..kun on työkeikalle mentävä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2010 - 22:50

Molempi pahempi. Välillä kukun todella myöhään, en kyllä osaa jatkaa unia kovin pitkään aamullakaan. Jos päivällä on aikaa, niin otan tupsarit (tupluurit).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2010 - 06:39

Välillä kukun ja sitten taasen nukun. Lehti sängyn viereen ja lueskelen jos olo liian virkeä. Sitten kun tasottuu, lamppu sammuksiin ja hyvä asento.Nukkumatti saapuu.
Kyllä enemmän iltauninen. Kun voi mennä nukkumaan, lasten aikana oli valvottava.Tehtävä yöllä kaikkia talous jutskuja.Ei enään, ajat muuttuneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2010 - 08:06

Kyllä menee iltaunisuuden puolelle. Herään aamuisin mielelläni ajoissa ja siten ettei ole kovaa kiirettä lähteä liikkeelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 11.11.2010 - 08:35

Voi kun saisi nukkua edes joskus. Jos ei yöllä pidä olla nuorimmalle vaippoja vaihtamassa yläkerrassa niin sitten ainakin viedään vesilasia alakertaan ja rähistään sille vanhimmalle kun ei ymmärrä mennä nukkumaan. Onkin ihmeellistä huomata miten viiden minuutin nokoset piristävät loppupäivää kun taas puolen tunnin tupluuri imee mehut pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2010 - 17:26

minä tarvitsen ne viiden tunnin unet, ihan saman tekevää mihin aikaan mutta sen nukuttuani menee seuraavat parikymmentä tuntia taas kepeästi ... tosin toimettomuuden hetkinä saatan pikku torkut tempaista siinä välilläkin ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.11.2010 - 20:00

Unisin olen öisin. Menen myöhään nukkumaan ja herään aikaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2010 - 18:11

Aamuuninen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2010 - 22:22

Olen yön kukkuja ja aamun nukkuja. Ei ole huonompi vaihtoehto näin oloneuvokselle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2010 - 17:17

Nykyisin tuntuu, että olen väsynyt iltaisin ja aamuisin. :D Mutta kyllä minä enemmän iltavirkku olen. ^^