Torkahdus työssä voi olla viisautta, vai?

Lyhyistä päiväunista on hyötyä

yle.fi/alueet/keski-suomi/20...29185.html

Avainsanat: ruuanperäiset ainakin on paikallaan

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.11.2010 - 15:52

totta Mooses,
näinhän se on ja ympäri maailmaa hyväksi havaittu tapa ....

valperi-ontheroad.blogspot.c...-tapa.html

Lähteet:
yle.fi/uutiset/terveys_ja_hy...36860.html

Kysyjän kommentti

ruuan peräiset on aina paikallaan. ei susikaan juokse syötyään.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.11.2010 - 12:44

Aivan ehdottomasti!
Tuosta on ihan omakohtaista kokemusta. Minuuttikin riittää, kunhan vain saa kunnolla nukahdettua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2010 - 15:04

Tuo vanha totuus, on taas nostettu esiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2010 - 15:31

Kyllähän päikkäri ja ruokalepo päivällä oltava.Vanhat ja viisaat ennen huomasivat sen.,Kävivät pitkälleen missä hyvä paikka ja hattu silmille. Tulihan torkahdettua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2010 - 15:35

Niin sanoi myös Mauno Koivisto,kun oli Suomenpankin pääjohtajana.Otan itsekkin joskus lyhyet päivätorkut ja taas jaksaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2010 - 16:47

Johan sitä eduskunnassa oikein televisiosta näytettiin kun siellä (en laita nimeä) eräs ruotsalaispuoleen
naiskansanedustaja otti tirsaa eduskunnan kyselytunnilla.
Olisi kiva tietää, miten pirteä peipponen hän oli sen jälkeen. Nahkat olivat pudonneet silmille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2010 - 17:44

Kyllä nuo eduskunnanherrat nauttii torkuistaan ja keksivät uusia päänmenoa meille veronmaksajille...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2010 - 18:48

Kyllänyt kelpaa kansanedustajienkin ottaa pikku torkkuja työnsä lomassa, kun saivat uudet ja kalliit torkkupeitotkin. ja he varmasti viisaina ihmisinä osaavat arvostaa pikku tirsoja kesken päivän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2010 - 23:02

No nyt ymmärrän miksi kansanedustajille hankittiin torkkupeitot. Pikku tirsat kaiken jargonin keskellä tekee terää. Jaksaa sitä taas nappia painella. Eduskunnan tauluun pitää lisätä jaa/ei/tyhjiä/poissa lisukkeeksi "torkuilla".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2010 - 22:17

Vaatiihan se todella rautaiset unenlahjat, kun pystyy työn vieressä nukkumaan. Kadehdittava taitohan tuo on.