kuulutko joukkoon ? - suomalaiset bussipysäkillä -

näinkö sinäkin etsit paikkasi

img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/uu...jpg?ref=nf

Avainsanat: välimatka lähimmäiseen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.11.2010 - 10:21

kyllä se vähän noin menee ,ettei vaan joutuis kenellekkään mitään puhumaan ,mutta minä ,kun olen hieman puhelias niin liki meen ja alan hölistä
.....kyllä he yleensä juttuihini vastaa ja keskusteluakin syntyy ..... :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.11.2010 - 10:10

Jopas on harvakseltaan ihmiset pysäkillä, ei täällä Turussa näin ole ovat ihan klimpissä lähekkäin... riippuu tietenkin pysäkistä ja ilmasta jos on katos...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2010 - 10:50

En voi sanoa mitään muista kun ei tule katseltua .Mutta ise en kuulu joukkoon meiltä ei pääse edes paikallis bussilla kaupunkiin. On mentävä jalan,pyörällä tai omalla autolla.Tiedän yhden iäkkään täti ihmisen joka vantaalta tuli tänne kaupunkiin 5 v.vuotta sitten. Nyt kova ikävä vantaalle takaisin, siellä kaikki niiin paljon paremmin järjestetty.Siellä pääsee jokapaikkaan bussilla ihan oven edestä.Ihmettelee tämän kaupungin meininkiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2010 - 10:55

Turvallisuusväli huomioitu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2010 - 11:25

En tunnista kuuluvani tuohon pelkääjien joukkoon. Josksu bussia käytän kyllä mutta sillä pysäkillä on huomattavasti tiheämpi tunnelma kun töistä lähdetään ja matka ydinkeskustaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2010 - 11:55

En harrasta bussipysäkkejä ja vierastan kaupunkeja.
Sitäpaitsi joukoissa tyhmyys tiivistyy!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2010 - 15:20

Kuuluisin juuri tuohon erakkojen joukkoon, mutta meillä ei kulje bussit niin en pysäkkejäkään tarvitse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2010 - 16:00

Näinhän se menee pysäkillä. Hississä onkin jo astetta hankalampaa, kaikkien katseet pälyilevät pitkin kattoa ja lattiaa, ettei vain tarvitsisi sanoa mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2010 - 16:49

En kuulu joukkoon, kyllä sekaan sovin ja hyvin. En vierasta myöskään hississä olevia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2010 - 18:55

Juu, kyllä kunnon hajurako viereiseen kaveriin on aina paikallaan, juuri niinkuin tuossa kuvassa ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2010 - 23:13

Kävelen työmatkat ja huonolla kelillä huristelen ratikalla. Omalla pysäkilläni ei ole pahemmin ruuhkaa joten ei tarvitse kylki kyljessä odotella. Muutaman kerran vanhemmat ihmiset ovat alkaneet juttelemaan niitä näitä. Ihan leppoisaa menoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.11.2010 - 19:53

Pitäähän sitä hajurako pitää välissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2010 - 22:13

Noin se menee ja varmasti kukaan ei missään tapauksessa istu toisen viereen. Aamu "yrmeinä" arkisten aherrusten pariin. Pyörittämään yhteiskunnan rattaita itseään vähääkään säälimättä.

Lähteet:
muistilokero