-m-
Kysytty: 10.11.2010 - 09:29

Isänpäivä tulossa, mitähän sitä appiukolle...

Avainsanat: isänpäivä lahja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.11.2010 - 11:23

Vaikea neuvoa kun ei tunne henkilöä. Mieheni osti isälleen Vilnasta, torilta, lämpimät käsinneulotut villakäsineet, toivottavasti ilahtuu niistä. Hieman nuoremmille isille on tarjolla kirjoja, niitä on kirjakaupassa esillä mutta varttuneemmalle on ehkä vaikeampi ostaa sopivaa lahjaa.
Voiko viedä ravintolaan ruokailemaan, niin meillä on tapana, eikä tarvitse juuri sinä nimenomaisena päivänä viedä koska tunkuahan siellä on aina isänpäivänä? Meillä appi viedään ravintolaan lounaalle isänpäivänä perinteisesti.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi. Yksi murhe oli pois kun päätimme käydä syömässä, vaan nyt mietin että mitähän sitä appiukolle jouluksi...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.11.2010 - 09:32

Vaikka lahjakortti johonkin liikkeeseen.Tai sitten osta reiskat ne ovat hyvä yleis jalkineet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2010 - 10:09

Itse vien isälleni taas jonkun kynttiläjalan ja siinä kynttilä, isäni on oikein innokas kynttilöiden polttaja ja kynttiläjalkojen niin tavallisten kuin sähköisten keräilijä..
Appiukolle taas kynttilän haudalle ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2010 - 10:58

Kyntillää pimeään iltaan .Haudalla menen käymään. Saa nähdä mitä lapset omalle isälleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2010 - 11:58

Kaikki appiukot kasvaa koiranputkea, ei noita murheita!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2010 - 15:13

No vaikka henkselit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2010 - 16:52

Rakkaita lämpöisiä ajatuksia ja kiitoksia isälle ja appiukolle. Kynttilä syttyy kotona kuvien viereen.
Samalla muistan omaa miestänikin, hänkin oli isä, vaikkei minulle.
Ostohuolista ei näin ollen tarvitse välittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2010 - 19:21

Tilaa jokin hänelle mieluinen aikakaus- tai muu lehti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2010 - 20:34

Minä vien isän ja appiukon haudoille kynttilät...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2010 - 23:18

Essu, silitysrauta, höyrykattila, riisinkeitin, munankeitin, mortteli, espressokeitin, vatkain, yleiskone, veitsisarja, leivänpaahdin... samalla reseptillä voi hankkia anopille äitienpäivälahjan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.11.2010 - 19:52

Paljon vaikuttaa minkä ikäinen appi on. Ja mitkä ovat hänen harrastuksensa ja mieltymyksensä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2010 - 22:10

Sopivan makuisia tänttärintippoja. Konjakkia tai muuta vastaavaa.