Hei kaikki rakkaat napsuystäväni pitkästä aikaa:) Kyssäri; paljonko noin, maksaa puhelu lankapuhelimesta kännykkään per minuutti?

serkkuni ei soittele, kun kuulemma on niin kallista, murinaa.....

p.s. mul on ollunna teittii kaikki niiin ikävä ja tetin mukavii juttui:)

Lisätty: 09.11.2010 - 22:04

ihana kuulla sustakin kissaäiti, ihan kun ois kotiinsa tullu, kun vastasit kyssäriini:) ja puttekin viel mukana, ja kiitos sullekin vastauksest.. juu mul on kännykäs toi Sonera, mut serkkuni lankapuhelinliittymää en tie (aineskaa viel)....
tere bobgari, juu tuohon kyssäriini, jot oon sanonu, et kyl ny ainakii kerran vuodes vois soitella sieltkii päin (serkkuni), kun ite soitan ja käyn jollon bentsiiniikii menee mul jo 30 euroo, jot jos ees kerran pirauttelis:), täs on ollunna kaikenlaist mulla/perhe/suku, jot en oo "ehtiny" napsuskaa olee, mut mukava huomata et tääl on viel vanhoi tuttui:) ja kyl saa laittaa yksityisviesteikii, ku ne tulee sähköpostiin, niin aineskii huomaan ja vastaan:)

Avainsanat: taksa kännykkä lankapuhelin

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.11.2010 - 21:49

Miullakin on ollut siuta ikävä ja meinasin laittaa viestin,mut sit se jäi.No empä tiedä paljonko minutti hinta on,mutta kalliiksi se tulee jokatapauksessa,jos tahtoisit puhua enemmän serkkusi kanssa niin soneralla ainankin on tälläinen kotisoitto juttu kysykää sitä tai mikä liittymä nyt sitten teillä onkaan,niin kyllä jokin juttu luulis löytyvän,et hinta ois hiukan inhimillisempi.Miun äidillä oli lankapuhelin ja mie jouduin soittamaan hänelle päivittäin ja montakertaa päivässä ,niin meidän välillä oli tälläinen kotisoitto juttu,eikä hinta ollut kohtuuton.

Kysyjän kommentti

hyvä vastaus, joka auttoi mua, et soneralla tää kotisoittojuttukin, mutten ollut tienny, et se käy lanka - kännykkäsysteemiin ja luulin aiemmin, et pitää olla omaa perhettä tää keitä liittää kotisoittoihin, kun en oo (jaksanu) perehtyny asiaan, täytyypi kysästä soneralta, kiitos myös kaikille muille vastauksistanne:)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.11.2010 - 22:05

Riippuu siitä mitkä liittymät ja mitkä sopimukset on kyseessä
Elisa kertoo näin: www.elisa.fi/elisa/docimages...nnasto.pdf
"Puhelut kiinteän verkon liittymästä Elisan ja Kolumbuksen matkapuhelinliittymiin sekä Elisan matkaviestintäverkon palvelunumeroihin maksavat 0,26 €/ min + paikallisverkkomaksu (pvm).
Paikallisverkkomaksun määrittelee kiinteän verkon operaattori."

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2010 - 22:27

Kaikkihan maksaa ei sille voi enään mitään. Se täytyy hyväksyä jos käyttää laitteita. En noista hinnoista osaa sanoa ,mutta meillä jätetiin lankapuhelin pois. Tuleehan siitä lisälaskua kun oikein monta on.Missä sinä oikein olet luurannut.Eipä vähään aikaan ole näkynyt.Se on hienoasia että osaa kieltäytyä soittamisilta. Omien varojen mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2010 - 00:55

Soneralla näin: www.sonera.fi/Puhelin%20ja%2...asto/1518/
Tehkää kotisoittoyhteys niin ei maksa paljoa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2010 - 07:10

No hei, missä sie oot ollu? Mukavaa, kun muistat meitä. Vastauksia jo saitkin joten mie vaan lähetän halauksia sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2010 - 10:05

Eri liittymissä eri hinnat noilla operaattoreilla itse et laittanut mikä liittymä sinulla...
Itselläni on olllut vuosikaudet DNA ja olen ihan tyytyväinen niin kotimaassa kuin matkoilla...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2010 - 11:13

Joillekin kaikki on kallista jos se jotain maksaa. Hinta on kyllä operaattorikohtainen. Tunnen naisihimisiä jotka eivät soita koskaan kännykällään, lähettävät viestejä, on kyse esim. kirjanpitäjästä!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2010 - 17:04

Minulla on siskoni kanssa sellainen Soneran kotisoittopuhelin keskenämme ja maksan siitä 2 E kuukaudessa.
En tiedä onko niitä enään saatavissa ja silloinhan kaikki puhelimet pitäisi olla Sonerassa.
On niin monimuotoista tuo operaattorien hinnoittelu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2010 - 22:40

Ei harmaata aavistustakaan...Olen luopunut lankapuhelimesta ,kun kännykät tulivat meille...mielestäni oli turhaa maksaa siintä kuukausumaksua,kun ei enään paljon sillä soitellut..Osake on vielä kyllä olemassa..mutta se on hyllytettynä..eli ei käytössä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.11.2010 - 19:47

Riippuu hieman sopimuksista ja operaattoreista.
Mutta eihän sitä tarvitse pitkää puhelua ottaa, kysyä kuulumiset ja kertoa omansa. Vastaanottaja voi sitten soittaa vuorostaan seuraavan puhelun.