Onko kokemuksia laitteesta Thermal leak detector. Mieheni nyt kulkee sen kanssa ja ilmoittaa mistä tähän vanhaan taloon vetää.

Onko laitteeseen luottamista, minun huoneeni saa olla noin 17 astetta lämpöä ja turha tutkailla ikkunoitani, mutta hän tuntee että talossa vetää ( kakit ) piti vissiin uusi miesten lelu saada. Värit ilmoittaa ne lämpötilan vaihtelut, ja saranoiden kohdalla on aina sinistä.

Avainsanat: miesten lelut

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.11.2010 - 18:47

Ei ole kokemusta tuollaista laitteesta eikä taida olla meillä tarpeellinenkaan. Varmaan kerrassaan hieno vekotin.

Kysyjän kommentti

Tärkeä tuntuu olevan laite miehelleni, sinistä kun laite näyttää niin tiivistää täytyy tätä vanhaa tölliä, ja minä salaa ikkunaani availen, ( ei kerrota hänelle sitä ) heh

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.11.2010 - 18:35

Eikös sitä sanota että veto vanhassa talossa pitää sisäilman hyvänä.Kun lämmittää jaksaa.Ei se niin vaarallista ole.Ei ole laitteesta mitään kokemusta. Kyllä veto tuntuu ilman laitteitakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2010 - 23:43

Se on ilmeisesti tämä laite: BLACK & DECKER Thermal Leak Detector
www.lowes.com/pd_190847-70-T...rchCatalog
tai
www.networkworld.com/supp/20...rleak.html
Suomeksi en löytänyt keskusteluja siitä
www.nachi.org/forum/f11/ther...tor-34910/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2010 - 10:07

Ei tarvita itse laitetta kyllä tuon aistii itsekin jos vetää ovista ja ikkunoista!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2010 - 20:07

varmasti hyvä ja tarpeellinen vekotin sekin on.
miesten maailma on ihmeellinen ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.11.2010 - 19:22

Kyllä sen luissaan tuntee vetääkö nurkista ja ikkunoista. Ei siihen kalliita vempaimia tarvita.