Mikä on parasta talvessa?

Minusta on ihanaa kun lumi tuo sellaisen rauhaisan tunnelman. On niin hiljaista jotenkin. ^^

Avainsanat: talvi lumi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

-m-
Vastattu: 10.11.2010 - 08:51

Parasta talvessa ja lumessa on sen antama valoisuus. Syksyn sateet masentavat usein mielen ja jos sitä lunta ei saadakkaan jatkuu harmaa kausi aina kevääseen saakka. Tottakai ne kovat pakkaset harmittavat mutta eipä meillä enää ole pitkiä pakkasjaksoja ollutkaan.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi ja hyvää talvea. ;)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.11.2010 - 18:30

On niin puhdasta ja hiljaista.Saa hiihdellä pitkin peltoja,metsiä ja soita.Vielä kun olisi pientä pakkasta 5-ja pakkaslunta. Sitten kaikki onnistuisi. Viimetalvi oli hyvä talvi.Liikaa pakkasta.Se kuluttaa energiaa paljon. Eikä luntakaan tarttis ihan kauheesti tulla.Rakennukset on vaarassa silloin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2010 - 18:31

Parasta olisi jos ei sitä olisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2010 - 18:42

Kauniit maisemat. Vaikka en kylmästä pidäkään, otin elämäni parhaimmat valokuvat viime talvena lumisista maisemista, kun pakkasta oli kolmenkymmenen kieppeillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2010 - 18:58

Parasta on, että luonto on luonut suojapeitteen itsensä ylle, jaksaakseen taas keväällä joka päivä näyttää meille luonnon heräämisen ja sen kauneuden. Vuosi viettää nyt lepoa, mutta kyllä siellä lumen allakin jo suunnitellaann ja pohditaan tulevaa kesää meidän iloksemme.
sitä mainitsemaasi rauhaa lumi ja talvi suojelee nyt. Siellä tehdään talousarviota tulevan kesän tuloista ja menoista. Toivottavasti voittopuolista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2010 - 19:30

Sopiva määrä lunta,että pääsee hiihtämään. Lumi tuo valoa pimeyteen.Kuran kulkeutuminen sisälle loppuu.
Pääsee pilkille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2010 - 21:34

Jos on leutoa..ei kovia pakkasia..on ihan mukavaa..Sillooin tulee hiihdettyä aika paljon..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2010 - 07:13

Ei mikään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2010 - 08:32

Parasta talvessa on kevään odotus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2010 - 10:17

Kauniit maisemat, joulu joulu joulu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2010 - 11:28

Ei mikään ole parasta paitsi nyt ehkä se että joulu ja pääsiäinen katkaisevat sen kurjuuden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2010 - 23:34

Lumi, pikku pakkanen ja aurinkoiset päivät. Kävelyretket meren jäällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2010 - 13:15

Ei mikään muu kuin matkan odotus, että pääsee kylmästä pois edes hetkeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.11.2010 - 19:20

Vain ja ainoastaan luonnon kauneus ja valoisuus. Sekä yön pimeys - saa laittaa pihavaloja ja kynttilöitä palamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2010 - 21:33

Tieto siitä, että kun talvi on ohi niin pimeyden aika häviää ja kesä on tulossa.