Saanko ilmoittaa, lumimyräkkä on nyt jäätävää tihkua, ja hälytysajoneuvojen ääntä kuuluu jatkuvasti,täällä Turussa päin. ?

Minulla on ikkuna rakosellaan ja kuulen ne hälytys äänet, on aivan kauhea tuo tänään tulleen lumen pinta.

Avainsanat: jäätynyt lumi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.11.2010 - 17:27

Jäätävä tihku on pahinta mitä tiedän varsinkin jos pitää ajaa autoa. Toivotaan nyt ettei siellä ihan hirveitä tapahdu. Malttia liikenteeseen.

Kysyjän kommentti

Minä itse hermoilin pojan perhettä tuona iltana ja tyttäreni perhettä, oli aivan kauhea jään pinta kaduilla ja kujilla, kiiltävää jäätä oli kaikkialla, ei mitään onneksi tapahtunut lähimmäisilleni eikä pikkuihmisille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.11.2010 - 17:37

Keski-Suomessa myrsky vasta on hiljalleen pääsemässä vauhtiin eli tuuli yltyy ja pian alkaa varmaan pyryttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2010 - 17:45

Pahin pyry lienee jo kaukana ja lämpömittarinkin lukema alkaa hiljalleen nousta. Eli, liukasta ja märkää on tiedossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2010 - 21:39

Olin pojan tontilla Ravijoella tänään talkoilemassa..Ei satanut mitään,mutta kovia puuskittaisia tuulia pitkin päivää..Nyt illasta kun tulimme kotiapäin..oli mustaa jäätä tienpinnassa...Suola-auto oli kyllä tienpäällä suolaamassa tietä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2010 - 10:00

Itse asun Tyksin lähellä ja todella niitä hältysajoneuvoja kuului ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.11.2010 - 19:19

Aina surullinen asia kun kolareita ja kuolonuhreja tulee huonoilla lumikelillä. Asennetta lisää ratin ja penkin väliin. Täällä ei ollut myrskystä tietoakaan. Ti - ke välisenä yönä tulin kymmenkunta senttiä lunta mutta rauhallisesti sataen.