Mitä musikaalia voit seurata Lappeenrannassa muutaman päivän päästä?

Avainsanat: musiikki teatteri

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.11.2010 - 17:41

Minä lunttasin ja HUMPPAMUSIKAALI siellä alkaa, pitkä matka on täältä sinne lähteä. Meillä alkaa myös hyvä ohjelma täällä Ruotsalaisen teatterin ohjelmistossa, tervetuloa.

Lisätty: 09.11.2010 - 17:59

Tulkaa tänne Turkuun päin, Ruotsalaisen teatterin esitykseen, vanhin toimiva teatteri suomessa, perustettu 21 tammikuuta 1893 ja nyt on hyvä esitys meneillään LES MISERABLES.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.11.2010 - 17:43

Humppaa, humppaa. Näinhän jo edellinenkin vastaaja ehti kertomaan. Ohessa lisätietoa.

www.lappeenrannanteatteri.fi...kaali.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2010 - 17:47

Olisipa kiva päästä katsomaan, vaan onko hyvin taiteellisesti tehty. on ollut mielitanssiani nuorena tyttönä, kun varpaat vielä sojotti eri suuntiin.
Hauskin tansii missä sai nauraa itsensä kuralle oli Lambada. Hävisi vain liian pian kuvioista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2010 - 18:46

Mitäpä muuta se Lappaanrannassa voisi olla kuin Humppamusikaali. Vieläkös siellä niitä Humppafestivaaleja nykyään pidetään? Joskus aikoinaanhan sillä humpattiin kellon ympäri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2010 - 19:20

Humppafestareita ei ole ollut ennää vuosiin,mutta kaikenlaista muuta kyllä.Humppa musikaali tulee ja menee,emme mene katsomaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2010 - 21:42

Humppamusikaali tulee,mutta en luuultavasti mene katsomaan..Aikanaan kävin Lappeenranassa katsomassa..Laila Kinnusesta kertovan musikaalin..oli todella ihana..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2010 - 10:14

Humppaahan siinä, tuo olisi kiva nähdä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2010 - 15:01

Johan on aihe.... taitaa mennä "kansaan"..... joka ei muutoin teatteria harrasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.11.2010 - 19:18

Humppamusikaali kuuluu ehdottomasti humppafestivaalikaupunkiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2010 - 21:32

Laanilassa humpattiin. Ei tullut Lappeenranta mieleenikään. Hyvä kun humppasivat sielläkin.