-m-
Kysytty: 09.11.2010 - 07:51

Käyttävätkö lapsesi ulkona ollessaan heijastinliivejä? Käytätkö itse?

Avainsanat: lapsi heijastin heijastinliivi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.11.2010 - 21:18

Lapsenlapset käyttävät koulumatkalla. Itselläni on auton takalaatikossa tarpeellisena varustuksena.

Kysyjän kommentti

Meillä koulutie on kovin pimeä, liivit on halpa henkivakuutus.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.11.2010 - 07:58

En käytä eikä lapsenikaan, mutta 2 pienimmällä lapsenlapsella sellaiset ovat käytössä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2010 - 08:11

Kun lapseni oli pieni, hän käytti sellaista. Nykyään niitä ei meillä ole enää käytössä vaan tavalliset heijastimet heiluvat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2010 - 08:15

Fiina-koiralla on kaikenlaiset killuttimet taluttimessaan, samoin itse käytän heijastinta pimeällä ulkoillessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2010 - 08:23

Kyllä heijastin liivit on nyt paikallaan .On niin pimeää aikaa .Meillä on varalla heijasteita irto sellaisia, vaatteissa kiinni ja liivit varoiks. Autossa liivit jos siellä tulee tarvetta.Vaate firmat saisi keskittyä laittaan heijasteita vaatteisiin ,vaikka aika kivasti niitä jo onkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2010 - 08:41

Koiralleni nyt paripäivää sitten ostin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2010 - 09:16

Lapsia ei ole ja itselläni on Toyon hanskalokerossa jos siitä sattuu tulemaan seisoja, niin saa vetäistyä niskaansa! En ole vielä tarvinnut niitä liivejä.
Mielestäni jotenkin älytöntä kun kaikki esiintyvät tielaitoksen työläisinä!

Kyllä muut hyvät heijastimet riittää!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2010 - 09:45

En käytä. minulla on kyllä heijajtimet käytössä.Lapseni ovat jo niin isoja että, heijasitinliiviä eivät ulos suostu laittamaan päälleen.Joo minullekin riittää tavalliset heijastimet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2010 - 11:34

Meillä ei ole pikkusia ja isommille en saisi millään moisia puettua. Täytyy tunnustaa, ettei minullakaan ole heijastinta. Ulkoiluvaatteissa on heijastinnannauhat valmiiksi ommeltuina. Mieheni sen sijaan pitää heijastinliiviä juostessaan lenkillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2010 - 21:58

Ei ole enään pieniä lapsia...Itse kyllä käytän,kun liikun pimeässä..halpa henkivakuutus..Ostin tyttären koirallekin heijastinliivin,kun on meillä paljon hoidossa...ja pimeällä on pakko ulkoiluttaa koiraa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.11.2010 - 18:57

Ainoa lapseni on jo niin iso poika että käyttää päivittäin heijastavia työasuja. Itselläni on ulkoilupuvussa heijastavat nauhat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2010 - 20:13

heijastimia on killumassa, sekä vaatteissani, että rollareissa. Lapsistani en tiedä enään mitä tahtovat
iisensä suojelemiseksi.