Hyvää huomenta! Oletteko yöpyneet iglussa?

www.iltalehti.fi/matkajutut/...2_ma.shtml

Avainsanat: erikoiset hotellit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.11.2010 - 18:27

En ole iglussa ikinä nukkunut. Olisi varmasti jännä kokemus!

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.11.2010 - 07:56

En ole tuolla yöpynyt ja tuskin koskaan yövynkään, erikoinen kyllä se on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2010 - 08:14

Grönlannissa oli tarkoitus ottaa igluhotelli:
hotelarctic.com/rooms_and_se...ices/iglo/
mutta en koskaan ehtinyt Ilulissat´iin asti Nuukista, laivayhteydet eivät sopineet lomani ajankohtaan nähden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2010 - 08:19

Iglussa en ole yöpynyt .Olisin valmis heti yöpymään jos tulisi mahdollisuus. Aika hieno paikka ,en tiedä nukkuisinko mutta katselisin tähtitaivasta.Kyllä on valoisa paikka . Siellä pitäisi olla hyvä makuupussi .Olen joskus nukkunut lumikasassa kun poikani olivat pieniä ja kaivoivat lumikasaan sellaisen ison linnan lapiolla.Mutta siellä oli pimeää.Kynttilän valo mitä oli. Kaivos kuilu, valkosella lumella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2010 - 08:20

En ole. Opiskeluaikoina asuntoni oli niin kylmä, että pakkasaamuina kyllä tuli mieleen, että iglussako tässä herätään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2010 - 08:30

Tuo Iltalehden versio oli varmaan japanilaisnaisille tarkoitettu revontulien tarkkailuversio?
Jo 30 vuotta sitten yövyin Kreikanmatkallani 5 viikkoa omassa iglussani! Katso kuva; commondatastorage.googleapis...355197.jpg

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 09.11.2010 - 08:32

Armeijassa ollessani olimme Lohtajalla ampumaleirillä. Pakkasta oli vaatimattomat -42°C ja tietysti kipinävahti nukahti. Teki kyllä mieli antaa kaverille palkkioksi sukkasaippuaa... Eli periaatteesa ei mutta käytännössä kyllä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2010 - 08:39

Eipä ole tullut nukuttua moisessa...
Mutta oikeasta jäästä tehdyn peteineen olen nähnyt Harrinivassa Muoniossa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2010 - 09:16

Empä ole iglussa yöpynyt,mutta kyllä se ois hieno kokemus ihanvarmasti,malttaisko sitä edes nukkua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2010 - 10:49

Vau! Tuohan olisi ihana paikka yöpyä ja katsella pohjoista tähtitaivasta ja revontulia. Toivottavasti siellä on sähköjen sulkemisaika, jotta taivas näkyisi upaeana. Kertakaikkisen hieno idea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2010 - 11:52

En ole minäkään yöpynyt, vaikka nuorempana ja jälkikasvun kanssa on oikeita igluja tullut väsättyä. Tuollaisessa oranssissa sopuiglussa olen kyllä majaillut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2010 - 22:00

Ei enään tässä iässä ole hinkua mennä ingluun nukkumaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.11.2010 - 18:55

Tuolla sitä voisi ennen unen tuloa ihailla revontulia ja aamuyön tunneilla sitten katsella metsän eläviä jotka käyvät lasin takana uteliaina tarkkailemassa etelän varista.
Voisin siis kokeillakin jos varat riittäisivät tuohon hotellihuoneeseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2010 - 21:17

En ole nukkunut, mutta katsomassa kävin noita igluja Kakslauttasessa. Japanilaiset ovat siellä suurin kävijäryhmä.