Onko kellään omanpuun omenoita vielä.

Minullapa on ja valmistin piirakkaa.Ovat ulko varastossa.Laitoin pikkulinnuillekkin omenapuun oksiin.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.11.2010 - 08:23

Kuivattuina siivuina enää löytyy. Niitä on mukava karkin tapaan napostella.

Kysyjän kommentti

Kuivaaminen aika kiva säilöntä tapa.Kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.11.2010 - 23:12

ei noist meitin mini omppupuist koskaan tulekkaan ,kuin just sen verta ,et syövät nuo immeiset sitä mukaan kun kypsyy ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2010 - 04:58

Ei ole enää omia, mutta naapurilla näkyy olevan vielä puussakin niitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2010 - 08:36

ei omia mutta kaupasta moisia saa...

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 09.11.2010 - 08:39

Meille ei omenoita tänä vuonna tullutkaan. Pupun penteleet kun söivät kaikki puut. Tänä vuonna puiden ympärillä on myyräsuojat ja peräti 120mm korkea suojaverkko. Jännityksellä jo odotan ensi vuotta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2010 - 09:17

On vielä puussakin omenoita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2010 - 09:39

Meillä ei ole edes omenapuita,että kaupasta ostan mitä syön.Mieheni kotimökillä on parivuotta sitten istutettuja omenapuita jotka eivät vielä antaneet omenia.Toivossa on hyvä elää,sanoi lapamatokin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2010 - 22:08

Kyllä on kellaeissa vielä aika paljon omenoita talvilaatua..ja säilyneet hyvin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.11.2010 - 18:52

Ei tullut tänä vuonna omenia. Onneksi, sillä vieläkin on kuivattuina ja soseina toissavuotisiakin.