Kuinka monta vuotta, teillä kului koulunkäytiin, kaikkiaan.

Minä kävin pakolliset 8 vuotta kansakoulua ja kansalaiskoulua.Että sillee se aika vain hupeni.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.11.2010 - 23:06

Kansakoulua olikohan 9 vuotta, Ammattikouluja 4,5 vuotta ja 10 erilaista kurssia.
13,5 vuotta, sillä pääsin duunariksi, tosin aika monipuolinen ammattimies.

Kysyjän kommentti

Monipuolisuus hyvä ja tärkeä .Kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.11.2010 - 23:16

10 v ...sekä sekalaisia kurssituksia joista yhteensä muutama vuosi päälle ... nyt on tämä elämän korkeakoulu ollut menossa useammankin vuosikymmenen :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2010 - 23:27

Kansakoulu 7 luokkaa + 1 jatkoluokka, olisko sitä ollut kerran viikossa? Kotiteollisuuskoulu 1vuosi + toisena vuonna tein huonekalut kotiini. Sitten meni 6 vuotta töissä ja teknillinenkoulu 3 vuotta. Nyt täysin oppineena ja 5 vuotta jo eläkeläisenä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2010 - 04:55

Minä kävin koulua 12 vuotta ja aikuisopiskelin 40 vuotiaana vielä 2 vuotta lisää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2010 - 08:40

Pakolliset 8 tuli käytyä...

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 09.11.2010 - 08:45

... siis peruskoulu 9 vuotta + lukio 3 vuotta + ammattikoulu 2 vuotta + oppilaitos 4 vuotta = 18 vuotta. Siihen vielä joitain kursseja ja työssäoppimisjaksoja niin voi huh-huh...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2010 - 09:30

Kyllähän siinä aikaa meni kun koko "repertuaarin" kävi läpi eli peruskoulutus, lukio, yliopisto, ammatillisia tutkintoja myös .Kouluttautuminen jatkuu aina vaan eli täydennyskoulutusta koko ajan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2010 - 09:49

Normmalit 9 vuotta kävin koulua,mitä normaalisti pitääkin käydä. Ammatii kursi joka kesti 6 kuukautta.Siihen sitten opiskelut jäivät minulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2010 - 11:24

Pakollisten jälkeen menin työelämään ja siinä ohessa iltalukio 3 v ja ammatillisia tutkintoja 4 v. Kielitutkintoa varten muutama vuosi. Lisäksi työnantajan koulutukset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2010 - 18:14

13 vuotta olen käynyt nyt ja edelleen istun koulunpenkillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2010 - 22:09

Olen käynyt kouluaja 9 vuotta,,,

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.11.2010 - 18:49

Yhdeksän vuotta pakollista, sitten olen käynyt hoitoalan koulutuksen ym. uuteen ammattiin liittyvää koulutusta. En osaa laskea vaikka sitäkin - joinakin kouluvuosina opetettiin. =D