Mitkä ovat ajokelit Etelä-Suomessa? Onko liukasta tai jäätä.

Avainsanat: ajokelit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.11.2010 - 19:44

Turussa mustaa jäätä...

Lisätty: 09.11.2010 - 15:38

Nyt iltapäivällä alkoi lumimyrsky, kylmää ja jäätävää nayttääpi olevan!

Lisätty: 09.11.2010 - 16:36

Lumikinosten kylmässä sylissä,
Talvimyrskyn jäisessä kourassa,
Sammuvan taivaanrannan haihtuvissa väreissä,
Räystäskourujen tippuvissa vesipisaroissa,
Pohjoisen laululintujen duurisoinnuissa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.11.2010 - 19:41

Keski-Suomessa aika liukasta,paljon mustaa jäätä. Etelä-Suomeen saakka en ole tänään ennättänyt ajelemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2010 - 19:42

pääkaupunkiseudulla toistaiseksi ei mitään hätää, jossain pikkuteillä voi olla mustaa jäätä,

mutta luvassa on kaikki tutut vitsaukset

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2010 - 20:07

En tiedä kun en ole käynyt katsomassa, juttuihin en usko?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2010 - 20:13

Voi se olla vähän mustaa jäätä vähän käytetyillä teillä aamuisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2010 - 21:02

Tästä tonne helsinkiin päin kolmostietäpitkin kuivaa .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2010 - 21:12

Lunta ei ole ,mutta mustaa jäätä kyllä teillä...-4 asteita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2010 - 22:51

2-tie (Porintie) oli iltapäivällä ihan kesäkelissä, paikoin hiukan kostea. Mutta heti Kehä 3:n pohjoispuolella oli kyllä tien pientareet valkoisena. Ihan hieno päivä, ei näkynyt autoja ojissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2010 - 23:20

en ole tänään ollut caaralla liikkeellä ,mut nyt on varmaankin liukasta uskoisin ...- 5.1 hrrr hanpaat kalisee jo silkasta ajatuksestakin ,et ulos menisin ...onneks tuo masa oottaa untenmaille ...ihan kohta ,jotta hyvää yötä tässä teille toivottelen vainen :)

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 09.11.2010 - 08:52

Voi voi, kurjaa keliä luvassa. Helsingissä pitäisi kuitenkin käväistä iltapäivällä, lieneeköhän tiet tukossa. Ajattelin kyllä mennä Järvenpäästä junalla mikäli ne vielä kulkevat...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2010 - 09:06

Järvenpäässä ei lumista,mutta mustaa jäätä toisinpaikoin. Jalanklkijat myös huomioikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2010 - 09:40

Helsingissä ei mitään ongelmia liikenteessä, maa on kuivaa, ei mustaa jäätä aamullakaan. Tuulee, enteileekö sitten jotain myräkkää. Asun ja olen ihan meren tuntumassa joten täällä on aika lämmintä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2010 - 09:51

En tiedä kun en autoa aja.En ole tänään käynnyt ulkona.En likkautta kaipaa talvella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.11.2010 - 18:46

Etelä-Suomesta en tiedä, täällä Etelä-Savossa on pääteiden tienpinnat sulana.