Milloin olet viimeksi käynyt ennustajalla, käytkö säännöllisesti, tai ruukaatko kenties soittaa heille?

Ovatko ennustukset toteutuneet?

Avainsanat: ennustukset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.11.2010 - 22:47

Aamulla vaimo ennusti, että huomenna imuroidaan, ja uskon todella että niin käy, koska huomenna on tulee koiranilma ja lumimyräkkä eteläänkin.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.11.2010 - 19:26

Olen aino Kassisella nuoruuden hurmassa käynyt, mutta ei se tie ole minun tieni ollut.
Joskus aioin mennä spiritistien istuntoon, mutta pelkäsin jos tulen hulluksi siellä.
En ole koskaan soittanut. Henkimaailmaan uskon kyllä hyvässä ja pahaJa vainaja-, ja tietäjähenkiin on kielletty minua ottamasta yhteytää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2010 - 19:35

Nuorena kävin ennustajalla, oikein porukalla lähdettiin pitkän matkan taakse ennustajalle. Eihän se ennustaja ainakaan minulle mitään tiennyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2010 - 20:10

Olen käynyt kerran 30 vuotta takaperin, asiat pitivät paikkaansa, minulla on 2 lasta ja hän sanoi että 3:s tulee ja on aina kotona lähellä minua, se oli sitten minun rakkain , kissa joka oli todella rakas minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2010 - 21:06

En koskaan. Mustilaiset joskus kysyneet ,hai sie neiti anna mie povvaan siul.Olen kieltäytynyt.Joskus olen ajatellut kun on utelias luonne mutta ei ole saanut mystiikka voittoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2010 - 21:13

Olen joskus nuorena käynyt..eikä pitänyt paikkaansa..en enään mene..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2010 - 23:25

joskus nuorenna tyttönä ....en muista edes mit tuo ennusti ...mutta parikin kamua enustavat tarotkorteista en ole itse ollut kumpaisenkaan istunnossa .....tai juu kerran ,mutta se oli lähinnä sellaista opetus meininkiä ei niinkään ennustamista ....en oppinut mitään ,jot tarotkortit ovat ostamati kohdallani ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2010 - 09:44

En ole eläissäni käynyt enkä mene. Rahan voi käyttää muutenkin kun huijattavaksi tulemiseen.
Vuosia sitten Stockan edessä istui romaninainen ja pyysi tulemaan pakeilleen, sanoi ennustavansa minulle tulevaisuuteni. Sanoin että osaan tehdä sen itsekin, meni täti hiljaiseksi ja katsoi pitkään , ehkä ymmärsi väärin! En ennustele itselleni eikä muille, teen vain ratkaisuja elämässäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2010 - 09:53

En käy.Joskus nuorena mustalais niainen minulle ennusti eipä pitänyt paikkaansa. Minä luulen että ne ovat pelkkää himisten huijausta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2010 - 11:28

En ole käynyt ennustajalla, mutta selvänäkijällä kylläkin. Näkemänsä piti paikkansa.

Selvänäkijöiden ja ennustajien erona on ainakin se, etteivät selvänäkijät määrää palveluistaan maksua, sillä heillä menisi silloin selvänäön kyky. Eri asia on, jos haluaa antaa heille vaivastaan palkkion.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2010 - 18:18

En ole koskaan käynyt ennustajalla, se voisi kyllä olla mielenkiintoinen kokemus! :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2010 - 10:46

En ikinä ole käynyt enkä käy, rahastavat ihmisten uskomuksella..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.11.2010 - 18:45

Olen joskus nuorenpana käynyt ja tiennyt on menneisyyden ja sen hetken, tulevaisuuskin meni melko hyvin kohdilleen sitten jälkikäteen ajatellen. Soitellutkin olen joskus, mutta ne ovat enemmänkin huuhaata. Mielenkiintoisia ennusteita on ollut, mutta mikään niistä ei ainakaan vielä ole toteutunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2010 - 21:00

Humpuukia kaikki tyynni. Kuunnelkoon ken haluaa. Minä en.