Kello tikittää hieman yli seitsemää, mitä napsulaisten iltaan kuuluu?

Avainsanat: sitä sun tätä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.11.2010 - 19:39

Rauhallista kotona oleilua, pyykkikoneen ja tiskikoneen hurinaa, nuorison vilkasta puheenpulinaa.

Kysyjän kommentti

Hyvin tutun kuulosta, kuin meillä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.11.2010 - 19:25

Kiitos väsymystä kuuluu. Meinaan nukahtaa istualleni. Viime yö meni vähillä unilla...tavallista iltavuoron jälkeen, kun on aikainen aamu seuraavana tiedossa. Varmaan kohta pesuille ja nukkumaan, aikainen herätys huomennakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2010 - 19:32

Minulla nipistelee sellainen Tns-laite hartioita, kun molemmat olkapäät ovat revenneet ja ei enään leikata.
Koitan kipuun saada helpotusta sillä
Kyllähän nämä illat ovat pitkiä kun tuo hämäräukko saapuu jo niin aikaisin meidän huusholliimme.
"Hiljaista on ja hämärtää" laulaa joku laulussaankin.
toivon Justuksellekin sitä sun tätä ja hyviä uniukkoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2010 - 20:12

Minä yritän skannata ja asiakirjoja tallentaa tähän tietokoneeseen tai oikeastaan ulkoiseen muistiin, on hidasta hommaa kun ei ole taito vielä hyvä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2010 - 21:13

Uunin lämmitystä .Se on se taasen talven merkki. On matalaenergia talo jossa omalla painovomalla ilmastointi.Joten hyvin työllistää.Tuli uituakin tänään 1500m ja ulkonakin uitua.Kissoja kyttäilen että pääsee untenmaille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2010 - 21:17

Laittelin tässä evästä valmiiksi,kun lähden aamulla pojan mukana tontin syystalkoisiin..ihanaa saa olla ulkona koko päivän,,,,,ja lepuuttaa hermoja surusta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2010 - 10:44

Ilta tulee istuttua kotona ja ehkäpä joku lapsista taas istuu kahvilla...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.11.2010 - 18:39

Minulla puikot heiluivat tiuhaan tahtiin.