Napsussa hiljaista, missä te kaikki olette?

Avainsanat: sitä sun tätä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.11.2010 - 19:28

Heiiii...täällä torkutaan ja kohta pitää laittaa lantakärry kumolleen. Napsussa on ollut aika hiljaista viime aikoina. Saariselän nettikameraa olen tässä vilkuillut...jos sieltä vaikka joulupukki vilkuttaisi, mutta hiljaiselta näyttää ainakin näin iltapimeällä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.11.2010 - 19:57

Välillä napsuun saatan aina kurkata, kun kaikenlaista muuta kotosalla puuhastelen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2010 - 20:07

Jospa se jouluväsymys jo alkaa viemään voimia. Kun ajatuksisssa on se ja se asia ja miten se menee.
Vaikka kuinka vaatimattomasti ja huomaamattomasti haluaisi ne joulunalusviikot olla, niin lehdet on pullollaan jos vaikka mitä ja mille päivälle.
Eihän sitä enään jaksa, tämä napsuttelu on niitä helpomman pään hommia,
Jätä tai ota.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2010 - 20:18

Tiälä kotonahan mää oon ja katsellut kaikenlaista muuta tuolta virtuaalimaailmasta löytyvää!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2010 - 20:22

Kyllä minä täällä koneella olen, mutta oli tosi hiljainen tämä napsu ja muihin hommiin ryhdyin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2010 - 21:19

Minäkin tässä jokunen aika sitten sanoin että napsu on mennyt ihmeen hiljaiseksi.Kiva että olet huomannut. Ihan kohtahan kaikki nukkumaankin menee, kello tikittää siihen tahtiin.Se on kesänjälkeen, ennenkun tulee tai tuli talvi.Nythän se sitten alkaakin .Tää napsuttelu .En meinannut huomatakkaan tuota talvea. Vaikka on pakkasta ja tähtinen taivaskin.Kylläpäs olen hupsu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2010 - 21:20

Olen ollut pikkuisen vaisu..ikävien uutisten takia..kyllä tästä taas piristyn..kun pääsen viikonlopun yli..kun saa saatettua läheisen viimeiselle matkalle..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2010 - 09:57

Joo saman minä olen huomannut kun olen täällä napsussa käynyt.Minne ovat kaikki häipyneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2010 - 10:44

Kotona kotona ollaan...
Päivät rullaa samaa rataa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.11.2010 - 18:38

Kotona taisin olla, oli vain niin paljon keskeneräistä hommaa joka piti saada seuraavaksi päiväksi valmiiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2010 - 20:59

Lapin lumilla Laanilassa.
Lenkkipolulla lumessa.
Löylyn lyömänä lauteilla.
Lapin luonto lumoaa.
Lallati, lallati, laa.