oliko mielestäsi tanssii tähtien kanssa roisia nostoja naisille??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.11.2010 - 16:10

Kyllä katselin ohjelman. Mutta ei minusta nyt ihmeelisempiä nostoja ollut. Yksi nosto vähän epäonnistu että peppu vilkku. Mutta en muista kuka tuo nainen oli.Mutta Jormahan tykkäsi vaan .
Heti ne hierasee silmiään kun jonkun pylly pilkahtaa,olipa hienoja esityksiä.

Lisätty: 08.11.2010 - 21:24

Minä taasen tykkään vapun tyttömäisestä vapaasta naurusta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.11.2010 - 12:01

Olihan síellä ihan näyttäviä nostoja, ei nyt sentään liian roisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2010 - 14:55

kun en kyseistä ohjelmaa ole katsellut niin eipä kannata siihen ottaa sen enemmän kantaakaan, mutta noin yleisemmin sanoisin

että niin kuin ' kauneus on katsojan silmässä ' samoin ne irstaudet hyvin usein syntyvät siellä katsojan korvien välissä

(roisi=rivo, ruma)

- aina on helpompi tuomita kuin tunnustaa ettei itse ymmärtänyt mistä on kyse -

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2010 - 16:55

Mikähän niistä nostoista mahtoi olla roisi? Ei mielestäni mikään.Tanssi on kovaa hommaa. Lisäksi tanssi on taidetta.Upeita nostoja .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2010 - 17:28

En ole seurannut ko. ohjelmaa, mutta tuskinpa siellä perheohjelmasa nyt ihan vallattomia sallitaan. Joskus männä vuosina joku mummo valitteli HS:n yleisönosastossa miespuolisten balettitanssijoiden liian tiukkoja pöksyjä. Ei kuulemma tiennyt mihin silmänsä pistäisi. Roisi voi ollakin molemmissa tapauksissa katsojan yläpäässä eikä tanssijan alapäässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2010 - 18:03

Höpsistä, katsellaan vain kilpailua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2010 - 19:15

Höpsistä, vaikka pidättekin minua vähän ehkä kaavoihin kangistuneena, niin aivan väljästi yhdyn valperin sanoihin, mielikuitustahan voi leikkiä meidän rajoitetussa päässämme mitä ihmeellisimpiä asioilla..
Hienoa kivaa tansiiaja meitin vanhemmällekin väelle näytää nuorempaa pyllyä, siitä ne ukotkin pitää.
Eiks vain. kauneutta ja nuoruutta, sekä herkkyyttä, ei sitä liian usein tule tänne peräkammarin tyttöjen ja poikien tupaloihin. Lisää tälläistä iloista vapaata, piikittelemätöntä meininkiä, josta jokainen ymmärtää
missä mennään ,puhutaan ja tehdään suomeksi.

Ainoa mikä minua korvaan säristää on Vappu Pimiän tekopyhä nauru.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2010 - 19:45

No eipä mun mielestä mitään ihmeellisiä nostoja ollut muuta kuin sillä kolmin kertaisella maailmanmestarilla...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2010 - 21:21

Ihan hauskoja nostoja oli..leikkimieltähän se on..kuka parhaiten hupailee..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2010 - 07:21

Ei minun mielestäni siellä mitään roisia nostoja ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.11.2010 - 18:34

Roisinpaa touhua sitä näkee joskus kapakin tanssilattialla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2010 - 20:56

Ei minusta. Pistäköön telkkarin kiinni tai vaihtakoon kanavaa se, joka sormien välistä tihruuttelee.