miksi pikkulinnut hakkaavat hyönteisverkot rikki

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.11.2010 - 16:17

Jotain siinä täytyy olla .Nyt sellainen aika että ikkunasta kitit lähtee parempiin suihi,kitissä on pellavaöljyä. Rasvaa ne koittaa hakea hyönteisiä ei juuri enään ole.Siitä saisi lämpöä yötä varten.
Villat revitään ja kuskataan nokassa. Tuulensuojalevyistä kappaleet lähtee.Se enteilee talvea. Ne koittaa kaikin keinoin siltä suojautua.Katselee jokaista aukiolevaa paikkaa minne menisi pitkäksi yöksi, suojaan nukkumaan.Minä laitoin linnuille tänään 1kg patukoita rasvaa roikkumaan.Siemeniä ollut jo kuukauden ajan .

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.11.2010 - 11:05

Minä luulen että ovat näitä tämän kesän poikasia ja uteliaisuuttaan maailmaa tutkivat, pihallani niitä lintuja olen tutkaillut ja ovat leikkisiä toisilleen ja tutkailevat kaikkea.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 08.11.2010 - 11:56

Verkkoon on varmaankin kertynyt itikoita joita nälkäiset linnut tulevat syömään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2010 - 12:02

Ehkäpä ne yrittävät saada makupaloikseen verkkoon jäänetiä hyttysiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2010 - 16:43

Ne hakevat ruokaa.Meidän huushollissa syötetään lintuja kesät-talvet.Isoja ja pieniä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2010 - 18:04

Olisikohan ruualla osuutta asiaan?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2010 - 19:37

Ruokaa hakevat, eivät nuo muuten mitään verkosta ymmärrä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.11.2010 - 18:33

Jos ne näkee niissä pieniä itikoita joita sitten yrittävät saada sieltä ritilän välistä nokkaansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2011 - 13:36

Verkon reikiin jää pieniä kärpäsiä yms ötököitä kiinni ja siitä ne on helppo saalis linnuille nokittavaksi :)