Miksi en saa yhteyttä, kun yritän saada unohtamani salasanan tilalle uuden?

Avainsanat: salasana

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.11.2010 - 19:35

riippuu sivustosta miten nopeasti tukipalvelu toimii ja miten nopeasti vastaavat kyselyysi.
vaikea vastata muuta, kun en tiedä mille sivustolle yrität kirjautua. odottele kärsivällisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.11.2010 - 19:44

Monissa on tukipalvelu joka lähettää sinulle salasanasi tai turvakoodin jonka jälkeen voit muuttaa salasanasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2010 - 20:29

Jospa kyseisen sivuston ylläpito ei ole näin viikonloppuisin päivystysvalmiudessa vaan saat uuden salasanan sähköpostiisi arkipäivänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2010 - 21:16

Se kysyy kärsivällisyyttä joskus, on omakohtaista kokemusta erään sivuston kanssa.
Joka kerta ei huoli jo hyväksyttyä salasanaa ja saa moneen kertaan kirjoittaa.
Neuvoivat jo, että älä kirjaa itseäsi ulos, mutta ei sekään näköjään auttanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.11.2010 - 18:19

On sillä sivustolla alleviivattuna Unohtuiko salasana? Klikkaa sitä niin saat sitten sp:si sen unohtuneen. Tai jotain muuta yhteydenottolinkkiä josta voi sitä kysellä. Muuten et onnistu uudella pääsemään sinne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2010 - 19:10

jos sivu ei aukea niin kokeile tuota päivitä nappia.