Oletko kuullut uudesta konstista nuortua tosi paljon?

vain lento Hongkongista Vancouveriin ja ryppysi ovat silonneet niin ettei edes passintarkastaja tunnista sinua ....

valperi.blogspot.com/2010/11...-enaa.html

mihin niitä rasvija ja leikkauksia enää tarvitaan ?

Lisätty: 06.11.2010 - 19:29

www.uusisuomi.fi/ulkomaat/10...asialainen

Lisätty: 07.11.2010 - 14:36

www.hs.fi/videot/11352614593...=nl-071110

Avainsanat: rypyt sileiksi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.11.2010 - 20:08

Kaikesta ne uutisia viitsii vääntää.Ihmisille voi syöttää ihan mitä vain, tuntuu kun lukee uutisia ja lehtiä.
Mihin se ihminen nuoreksi muuttuisi. Siinä lääkärikunta hyppisi ilosta. Kokeilisivat itseensä heti. Ei mielekästä ollenkaan. Jos naamasta saataisiin vähä korjauksilla nuoremmaksi ,mutta mites kaiken muun elimistössä.Haluan olla sellainen kun olen . Tämäpä se vasta mielenkiintoista,olla aina erin ikäinen ja hyvän näköinen.Kyllä tähän tottuu kun opettelee.Siis kauniisti vanhenemaan.

Lisätty: 06.11.2010 - 20:12

Lenitakin sanoi että hänellä on 50 .n aivot .Oli tehty aivoista kuvaus.Oli puoliseitsemän ohjelmassa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.11.2010 - 06:22

Onkos tuo joku aprilli pila ja onkohan noilla lennoilla ruuhkaa. Miksi sitä pitää nuortua, vaivalla on nämäkin rypyt hankittu ja aion nämä pitää, on vielä rankempaa niitä hankkia toiseen kertaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2010 - 06:54

Näin Stockkalla uutena ollessani kun vanha mummo meni siihen 100-vuotta juuri täyttäneeseen Pater Noster hissiin ja kohta tuli nuori kaunis nainen alas? Eikö Savon ukko pojalleen kuiskannut; "houkuttele äitis kanssa tuohon kyytiin".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2010 - 07:32

Heh, heh...kaikkea ne keksii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2010 - 08:37

en ole kyllä kummassakaan paikassa käynyt, joten ehkäpä viimeistään kymmenen vuoden kuluttua kannattaa kokeilla sitäkin keinoa. jaa´ah, pitääkö se tosiaan olla suora lento, ettei voi välillä käydä vaikkapa pikaryppylaserhoidossa kentällä konetta vaihtaessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2010 - 10:05

No jo on konsti, mutta onkoha tuota uskominen pitemmän päälle! HEH HEH!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2010 - 11:15

Antaa vain minun ihoni kukkia ryppyjen alla. Kaikkea soopaa ne ihmiset etsivätkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2010 - 17:09

En halua nuortua..haluan olla juuri tällainen mitä olen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2010 - 17:47

No jopas jotakin. Jos minulle kävisi noin raju nuorennus, olisinkin sitten jälleen kai sylivauva.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2010 - 18:24

Jopas jotakin, minä taidan laukun pakata ja matkaan lähtä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.11.2010 - 18:12

Poitsu varmaan yritti päästä jostain kumman syystä salaa lähtemään lennolle. Hyvä konsti - onkohan pojalla väärennetty passi.