Mikä olisi hyvä nimimerkki?

keksikää minulle hyvä nimimerkki.

Avainsanat: pelaajatunnus nimimerkki pelaajatunnus nimimerkki

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.11.2010 - 13:36

Ota etunimiesi + sukunimesi etukirjaimet +syntymävuotesi, siitä se koostuu.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.11.2010 - 12:03

Vähän vaikee toiselle että se miellyttäisi. Se täytyy kokeilla ettei mulla ole samaa. Itse minä omani otin ja kun se sinne kävi ,miksipä ei.Onhan niitä paljon ,paljon hyviä.Vai vielä pelaajatunnus nimimerkki.
Ei minusta paljoa apua.,sori.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2010 - 13:04

No hassuahan se on keksiä jollekin nimimerkki, nimimerkkihän on tavallaan suoja henkilöllisyyttä vastaan.
Nimimerkkihän on ja voi kekisä tuhansittain , joten ajatusionit liikkeelle nyt!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2010 - 15:25

Ota rennonsti - onhan nimimerkin otto kuin nimenanto omalle lapselle.
Alussa nimi tuntuu odolta ja sitensiihen tottuu. Toisaalta, jos palstoille kirjoittelee ,niin kirjoituksesi muodostaa sitten sinulle identireetin lopulta ja antavat kuvan toiselle millainen olet.

Huumoria ei sovi uhohtaa, voi ottaa kirjallisuuden tai elokuvan hahmon nimen tai jonkun ominaisuuuden esille joka itsessä on:
-pitkis
-paju-tarzan,
-takakatse,
-backlook,
-pirskeli,
-itkupilli,
-san-kari
-mandolin
-menomono ....
-nono
-momo

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2010 - 20:46

Sitäpä ei taida voida muuttaa Mikko!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2010 - 09:56

Mikä on sinun lempijuttu, asia tai eläin..
jos numeroa kaivataan pistä vaikka syntymäkuukautesi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2010 - 17:12

Mielikuvitus vaan liikkeelle..

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 08.11.2010 - 10:05

Kokemuksestani työpaikoilla otetaan sukunimen 5 ensimmäistä + etunimen 2 ensimmäistä kirjainta + juokseva indeksinumero. Esim. Bart Simpson = Simpsba10. Älä missään nimessä käytä tunnusta "qwerty"

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.11.2010 - 18:07

Nimiesi pari ensimmäistä etukirjainta. Ainakin muistat sen.