Onko sinusta joskus tuntunut että alkolukko netti-sivuille olisi tarpeen?

sellainen palvelu on jo saatavissa (Firefox) Facebookiin ja muutamiin muihin vastaaviin sivustoihin

www.iltalehti.fi/digi/201011...6_du.shtml

Avainsanat: alkolukko nettiin

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.11.2010 - 11:11

Varmasti tapahtuu kaikenlaista tuossa tilassa. Ehkäpä se olisikin hyvä. Jos joku ei voi pois olla nappuloista tuossa tilassa että ei oikein mitään tiedä, niin kyllä.Itselläni ei ongelmia.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.11.2010 - 13:06

ei mitään ongelmaa täysraittiilla ihmisellä, voin ja teen hölmöyksiä muutenkin ihan tarpeeksi, siis joku muu kuin alko- tai munalukko tarpeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2010 - 13:44

Itse en sellaista tarpeen, muille joillekin saattaisi olla hyvinkin tarpeellinen. Kun nautin viiniä, teen sen hyvässä seurassa enkä silloin näppäile tietokonetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2010 - 14:23

En käytä Tulikettu selainta enkä juovutusjuomia paria iltakaljaa enempää, mutta tässäpä linkki alkolukon lataukseen;
www.socialmediasobrietytest.com/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2010 - 14:45

Ja nyt Valperi meinaa, että miun eilinen Gold Strike juomani ois ollut liikaa....? Oli sellaset lehtikullat, että tänään ei ole niveliä ihmeemmin särkenyt....ja otin vain 4 cl. Tuosta uutisesta luin tänä aamuna ja voisi olla ihan tarpeellinen joillekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2010 - 16:37

Voihan se jollekkin olla tarpeen,itse en istu koneella jos juopottelen,hölmöilen selvipäinkin ihan riittävästi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2010 - 10:02

Enpä usko että on tarpeen...
Koskas haukku haavaa on tehnyt, joten humalapäissä et onnistu kuin kirjoittamaan jotain mitä kadut jälkeenpäin, mutta siihenkin on konsti anteeksipyyntö...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2010 - 14:13

kuspäitä on aina liikkeellä. toisen vetoo känniin ja toiset myöntää heti että syntymässä saatu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2010 - 18:40

En avaa konetta promilleissa. Joten en kirjoittele tyhmyyksiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.11.2010 - 22:21

Kuulin tuosta. Onkohan liikaa näitä sivustoja jossa jokainen saa sanoa painavan sanasensa. Olisi tekijöiden varmaan tarvinnut harkita ensin... Sana on vapaa ei siis pädekään. Asiaa sillä humalaisellakin on - ei sitä selvinpäinkään aina osaa olla ihan täysjärkinen. En suosittele minkäänlaisia Alkolukkoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2010 - 20:21

Kyllähän ajatusta pitää joskus kirkastaa. Lukko on sitten vallan toinen juttu. Lieneeköhän tarpeellinen?
Kirjoitin eräänä päivänä sukunimen Laaksonen ja ihmettelin tovin aikaa, missä on tietokoneessa toinen a-kirjain.