Missä Mariaanan kaunis kukkais vene tällähetkellä .

Tuli mieleen ,oli niin kauniisti maalattu .

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.11.2010 - 14:57

On se tuossa paikallaan tien varrella. Saa talvehtia siinä...talven mittaan laittelen siihen lyhtyjä. Nyt siinä on vain yksi kokassa. Lyhdylle en meinannut löytyä kannaketta, mutta löytyihän se viimein...vanha puntari ajaa koukun virkaa. Käyn ottamassa kuvan, kunhan illan sininen hetki koittaa ja lähden ulos tuikkuja sytyttelemään.

Kysyjän kommentti

Kiitos napsu ystävät.Tuli tuokin ikävä ,tainnutettua. Helpotti,tallessa oli.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.11.2010 - 10:26

En ole tuollaisesta kuullutkaan..
Pitääpi seurata tätä kysymystä jos joku antaa tietoa.
Googlettamalla ei onnistunut...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2010 - 13:22

Mariaana on varmaan koristanut sen katajanoksilla ja havuilla ja se tuikkii nyt tuhansina kynttilöinä
tienvarren kulkijoille, taustalauluna voisi soida "tule joulu kultainen", vaan älä ihan vielä.

Lisätty: 06.11.2010 - 13:22

(sillä itselläni on vielä parit sukat kutomatta)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.11.2010 - 22:15

Se on tietenkin talviteloilla odottamassa tulevaa suvea.