ovatko 'jenkkakahvat' ongelmasi ?

ei hätää, blondi on löytänyt ratkaisun siihenkin vaivaan

valperi.blogspot.com/2010/11...ikkaa.html

Avainsanat: jenkkakahvat blondi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.11.2010 - 19:40

isäni sanoi ennen, jos joku hänen vatsansa kokoa arvosteli:
" onpa oma purema, ei toisen panema".

ei ole jenkkakahvoja, siitä pitää huolen käynti allaolevassa paikassa:
www.ladyline.fi ( mainos sallittakoon)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.11.2010 - 14:45

Ei ole kahvoja vielä. Tyttäreni lähetti tuon jutun tänä aamuna ja nauroin makeat naurut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2010 - 14:52

Mistähän tuo blondi on oppinut lukemaan, harvinaisuus?
Ei kahvaongelmia minulla. Muuten vatsan pitää olla sen verran tukevassa kunnossa, että aurinkoa otettaessa ei jää valkoisia poikittaisraitoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2010 - 15:19

Kyllä pienet jenkan alut on havaittavissa, mutta onneksi nyt löytyi syykin. Olen tähän asti epäillyt suklaaseen ja jäätelöön repsahtamisia. Kiva, että ongelmaan onkin noin yksinkertainen ratkaisu ja voin repsahdella rauhassa. Tänään kyllä annan jenkoille kyytiä tanssitunnilla jota ennen käyn vielä steppaamassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2010 - 15:23

Ei ole jenkkakahvoja mutta eipä ole tuollaista mokaa, kuin linkissäsi on, koskaan käynytkään. Pitää olla tästä eteenpäinkin tarkkana näiden asioiden kanssa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2010 - 15:28

Minua eivät kahvani vaivaa vaikka voisin vähän luovuttaa toiselle omistani.Blondi on blondi aina vain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2010 - 18:13

Nou broblem.Minä pesen aina aidolla vedellä ei mitään pesuaineta tarvita. Kauneus on katsojan silmissä.Varakkuus näkyy vartalossa, sanottiin ennen aikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2010 - 18:43

Onhan se hyvä, että on jenkkakahvat, kun sitä maalaisisäntä täällä ottaa jenkkakahoista kiinni, ei katkeile kylkiluut, eikä naapurikaan saa rakkoja näppiinsä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2010 - 02:51

Ei ole ongelma,kun Turkin reisulla hukkasin ne vähäisetlin kahvat ,,kun mentiin Humpat,polkat tangot ja kaikki muut mukavat tanssit..letkajenkkaa mentiin monta kilometriä varmaan..Oli niin hurmaavaa..
Mieheni katsoi mikä luuranko kotia saapuu..onhan näitä kiloja jäljellä vielä...ihan sopivasti..ainakin omasta mielestä..

Lisätty: 06.11.2010 - 02:54

En kyllä ole blonfi..olen tummaihoinen ja hiuksinen..ollut ihan lapsesta asti..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2010 - 10:33

Onpa jonkun verran tuota jenkkakahvaa vielä, vaikka pudotinkin painostani 25 kiloa puolessa vuodessa, nyt pidän taukoa loppuvuoden ja aloitan taas vuoden alusta...laihduttamisen meinaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2010 - 18:49

Pitäisköhän siirtyä Fairyyn.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.11.2010 - 22:03

On. Kukaan ei pidä niistä kiinni.