Minkä elokuvan olet katsonut viimeksi?

Katsoitko sen elokuvateatterissa, vuokratulta/omalta DVD:ltä vai tuliko se telkkarista?

Avainsanat: viimeisin näkemäsi elokuva

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.11.2010 - 10:50

ai että tuli eilen katsottua perhe elokuva.. jonka ostin
The Astronaut Farmer
Pieni askel ihmiskunnalle, jättiharppaus maajussille!
Inspiroiva elokuva
toiveista ja niiden toteuttamisesta!

Juuri oikeaa asennetta koko perheen viihdyttämiseen..
( tämä teksti etukannessa)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.11.2010 - 14:44

Telkkarista Forrest Gump. Yksi parhaista Tom Hanksin roolisuorituksista. Useamman kerran nähnyt ja katson vieläkin kun kohdalle osuu.

Lähteet:
muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2010 - 14:48

Tuossa kotiteatterissamme tuli katsotuksi Prince of the Persian. Parhaillaan katselemme dvd:ltä Mad Man sarjaa....muutama pätkä illassaan. Teatteriin on tarkoitus mennä katsomaan Kellokosken prinsessa tai Napapiirin sankarit.

Lisätty: 06.11.2010 - 07:35

Kylläpä vaan minusta on ihanaa katsella rauhassa kotisohvalla hyviä Blue Ray dvd-leffoja. Äänetkin tulevat niin hyvinä ja aitoina, että väliin tuntuu kuin joku tippuisi niskaan. Näin syrjässä asujan ei tule lähdetyksi teattereihin jotka ovat vähintäänkin yli 100 km päässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2010 - 15:39

Steve Martinin komedian, jossa hän sai elämänohjeita valotaulta. No, en muista edes elokuvan nimeä, mutta tuossa netissä surffatessa aika ajoin katselin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2010 - 17:50

Kiinan viimeinen keisari olisko jo 25 vuotta tai enemmän elokuvateatterissa?
Nämä DVD hommat eivät ole mirtään elokuvia. Niistä ostin Jalkaväkimuseosta Mikkelistä "Ihantalan Ihme" elokuvan mitä olen silloin tällöin soittimessa pyöräyttänyt, eikä ole mitään lavasteita! Isäni oli siinä savotassa mukana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2010 - 18:11

Elokuvateatterissa käytiin katsomassa Reindeerspotting.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2010 - 18:15

Elokuvateatterissa Prinsessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2010 - 18:49

"Last King of Scotland - Idi Amin"

satuin tuossa päivänä muutamana kylille jossa olivat päättäneet katsella DVD.ltä kyseisen leffan

olen nähnyt sen aiemminkin (Suomen ensi-illassa), ja vaikkei se mitään elokuvahistorian merkkipaaluja olekkaan, niin eipä ole pahitteeksi välillä hetki ajatella tuollaisiakin juttuja ja niiden seurauksia ja muisteluiksihan se menee kun on joitakin omakohtaisiakin kokemuksia noilta ajoilta ja paikoilta

valperi.blogspot.com/2007/02...-dada.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2010 - 20:16

Viime tiistaina tuli tv vitoselta "Pelon ilmapiiri", jossa oli mm. John Travolta. Olipahan hyvä elokuva! Ja muutenkin olen vasta nyt huomannut, että Voice/tv viisi lähettää ihan kelvollisia leffoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.11.2010 - 22:04

Viime lauantaina kakkoselta tulleen autoleffan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2010 - 13:46

Prinsessahan se helmoineen valkokankaalla heilahteli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2010 - 21:39

Aaa.. viime yönä tuli subilta leffa nimeltään Kuolleiden valtakunta. Toista lehvaa en nähnyt kun nukahdin mutta eiköhän ens yönä taas subilta lehva tai pari tule katsottua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2010 - 11:48

katsoin eilen telkkarista lastenohjelman nimeltä rottatuille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2010 - 14:14

legion.
pettysin sitten tietty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2010 - 17:35

Katsoin perjantaina sinkkuelämää kaksi elokuvan dvd:ltä. ^^

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2010 - 18:52

Dvd:t pyörivät tässä taloudessa päivittäin, jokin muumi on menossa. Mutten sitä seuraa kun nurkkasilmällä.