Keski-ikäinen nainen ei piittaa palkasta ! www.taloussanomat.fi/sivu.ph...amp;rss=13

Hyvä palkka ei ole tärkein asia, joka saa keski-ikäisen naisen viihtymään työssään. Muun muassa vaikuttaminen työn sisältöön on hänestä tärkeämpää.

Omat havainnot eivät oikei tue tätä väitettä, mitä mieltä asiasta olet

Lisätty: 18.09.2008 - 20:39

en suutahtanut, rupesin häpeemään sössäilyjäni, no tää on sellanen päivä ....

Lisätty: 21.09.2008 - 01:25

kun tuo linnki ja kysymyskin menivät vähän läskiksi, niin se oli tuo allaoleva lause artikkelissa, joka pisti epäilemään, että onkohan se palkka tosiaan sijalla kuusi?

Hyvä palkka on 40–60-vuotialle naisille työssä viihtymisen kannalta vasta sijalla kuusi.

Avainsanat: työ työtyytyväisyys

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.09.2008 - 20:21

Elä sie valper 'suutaha' ku ei viel vastauksii oo tullunna, tätä pitää miettii (ainakin mun)nimittäin pitemmän 'kaavan' mukkaan. Kyl täät tulee se varsinainen vastauskii viel, mut näi työpäivän päätteeks toi 'ajatus' ei viel iha kulje niiku toivois, ja haluaisin vastaa sit ku vastaan ihan niinku kunnol, juu nou? Moniin muihin kysymyksii vois heittää ihan lonkalt, mut tällasee pittee miettii, sori mut ny hiukka kestää mul, mut varmast vastaus tulee.

Lisätty: 19.09.2008 - 17:19

No ensinnäkin en voi enää lukea itseäin keski-ikäsiin, koska silloin tän elon laskuopin mukaan eläisin 108-vuotiaaksi (no heh). Ite tykkään työssäni juuri siitä miten teen työni mahdollisimman hyvin, mitä saavutan sillä, miten teet asiakkaat tyytyväisiksi, ja kun saa positiivista palautetta heiltä, ni taas jaksoo, jne. Palkka on pieni, joten se ei näköjään mun kohdallani oo ratkaissut asiaa (vaikka siitä nurisenkin aina kun vaan saan kuulijan/kanssapurnaajan), Yksityisellä tienais tosi paljon paremmin, mut tää kaupungin pitkä ja kapea leipä niin 'autuaaks tekevä', en tiiä. Toinen on nää mukavat työkamut, ettei senkää puolest viittis ennee vaihtaa duunipaikkaa...

Tulikohan täs ees vastattuu sun kyssäriis ihka oikeesti kun en ennee nää sitä kysymystäsi tätä kirjotellessani tähän lisäys-kohas?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 18.09.2008 - 19:42

Onnistuimpa tekemään Napsun historian sekavimman 'kysymyksen'. Niin siinä käy kun liian fiksu ja tekee kymmentä juttua yhtä aikaa.

UNOHTAKAA KOKO KYSYMYS, palaan ehkä asiaan joskus myöhemmin

Valperi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.09.2008 - 01:35

Kyllä se on puppua, sanoisin. Palkka mielestäni tärkeää. Tosin itse en voi sanoa sitä , että palkka olisi tärkein tällähetkellä. Syystä siitä, että olen jo senverran vanha, etten voi vaihtaa parempipalkkaisempaankaan, enkä jaksa uudelleen koulutautuakkaan, että saisin parempaa palkkaa. Mutta jos valita saisin katsoisin paremp.palkk.duunin. Huh- taisi mennä jankutukseks. Laitan väsymyksen piikkiin...