mitä mieltä olet graffiteista, tageistä, töhryistä? mihin ne kuuluvat?

keskustelu.suomi24.fi/show.f...0037946435

Avainsanat: graffiti tag töhryt

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.09.2008 - 07:00

Onhan se ihan totta, että jotkut osaavat tehdä graffiteista taidetta. Niille pitäisi todellakin olla joku ihan oma paikka. Inhottaa, kun joka paikkaa töhritään, tehdään muka graffiteja, kun nyt saatiin spraypurkki käteen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.09.2008 - 00:38

paljon on mitä en ymmärrä, näitä en ymmärrä ollenkaan, ja sitten vielä jotkut poliitikot yrittää kalastella ääniä näidenkin reppanoiden 'ymmärtäjinä'

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2008 - 05:57

en ymmärrä ,rakennuksia ei pitäisi tuhria jos se on taidetta ,pitäisi vaatia joku paikka mihin niitä maalaa,eikä sinne mihin huvittaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2008 - 08:45

Eivät ne ainakaan kuulu rakennusten seiniin tai erilaisten työkoneiden kylkiin.
Ovatkohan "maalarit" koskaan pysähtyneet miettimään mitä näiden töherysten poistaminen maksaa. Ja vielä parempi kysymys, kuka sen maksaa ?
Maksamisen ilohan kuuluu kaikille, kohonneiden maksujen tai verojen muodossa.
Oikeille graffiteille pitäisi, ehkä, löytää paikka jostain keskustojen ulkopuolelta. Mutta, kiinnostaako se enää ketään ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2008 - 20:32

graffitit yms. ihan kivoja, jos ne on luvalla johkiin esim. rakennuksen seinään 'maalattu'. MUTTA ne töherrykset/ sotkut ja mikskä niit viel haukkuisin, jotka on pitkin roskalaatikoita, saähkömittarikaappeja, postin nippulaatikoita, hylättyjen/ autioiden talojen seinillä mitkä kuitenkin ( keskustassa näkyvillä ), niin ne on sanonko mistä kotoisin ja todella törkeää käytöstä niiltä ihmisiltä jotka niitä söhertää.......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2008 - 15:41

Maalatut graffitit saattavat olla upeita jos ovat niille suunnitelluissa paikoissa ja tietenkin luvalla tehtyjä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2008 - 22:36

Maalatut graffitit ovat "taidetta" nuorille : D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 20:43

Graffitien paikka on kaupunkien siltojen alla ja autioituneissa rakennuksissa.
Myös suvilahden laillinen graffiti-paikka on mainio ratkaisu tähän alati leviävään taiteen suuntaukseen.
www.suvilahti.fi