hu huu! onks teitoo.. onks karin baari vielä elossa puerto de la cruzissa oli ennen lähellä playajardin rantsua?

Lisätty: 03.11.2010 - 14:03

thanks .

Avainsanat: teneriffa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.11.2010 - 16:38

Jos tarkoitat Kari Salmelaisen baaria niin luin, että sitä pitää nykyään "saksalainen, hyvin suomea puhuva tyyppi."
Yritin tehdä luetteloa Canarian "suomalaispaikoista", mutta se osoittautui aika hankalaksi, joten siinä on virheitä, mutta:
Lähde: keskustelu.suomi24.fi/node/6272694

Playa de las Americasissa:
- Pipo-baari
- Kippis-ravintola
- uusi suomalais-skandinaavinen ruokaravintola, Columbus-hotellia vastapäätä

Puerto de la Cruzissa:
- Karin (Salmelaisen) baari, (jota pitää saksalainen, hyvin suomea puhuva tyyppi)
- Jorman La Quaqua
- Scanic-tanssisaluuna
- Jorman baarin lähellä uusi
- Suomibaari
- Herreria, ravintola
- karaokebaari La Bamba
- La Ratonera baari/kahvila-ko ?

Las Palmasissa
- Ankkuri baari
- Kuparipannu ravintola
- Berryn baari
- Ryysyranta baari
- Apilaniitty ravintola

Puerto Rico
- Pappatunturi baari

Ingles
- Mummola
- Tiffany
- Casa Finlandia canaria
- Ryysyranta
- Ale-pub
- Kuparipannu
- Apilaniitty
- Hell-sinki baari

katso myös keskustelu.jatkoaika.com/sho...hp?t=16184

Lisätty: 04.11.2010 - 23:32

Täältä löytyy lista: Ruokailupaikkoja Teneriffalla (ihan sivun alaosasta)
www.tenerifensuomi-kerho.net...taista.htm

Kysyjän kommentti

thanks tiedoista.karin baari on lempparini.,mut hyvä tietää et saarilla on muitakin .täytyypä testata.olen ens taven saarilla.oski

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.11.2010 - 11:53

Joo oli ainakin viime keväänä. Tuskin ovat lopettaneet. Ei ainakaan ollut aikomusta kun kyselin. Hyvä ruokapaikka, jossa hinta ja laatu kohdallaan. Aion mennä helmikuussa Karin baariin lohikeitolle, maukasta on.

Lähteet:
muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2010 - 00:36

Ei ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2010 - 09:28

tässä keskustelualstan linkki

keskustelu.suomi24.fi/node/8846263