Huomenta rakkaat napsuystävät ja rattoisaa päivän alkua. Eilinen auringonpaiste on nyt muisto vain. Mites muualla?

Vettä tulee taivaan täydeltä joten kait se on vesisuksikeli. Mie käärin nilkkani siteeseen ja linkutan sisähommissa. Lepäilyä sunnuntaihin asti.

Lisätty: 03.11.2010 - 12:02

On se sitten ihanoo, kun pappa4 pääsee Saariselälle.

Avainsanat: sää kuulumiset puuhat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.11.2010 - 09:30

Puolipilvistä lämpötilan ollessa 7,9 astetta plussan puolella. Ihan hieno syysilma täällä Turussa. Ei se mitään haittaa.

Lauantaina lentäen lappiin.
Lapin luonto lumoaa lomalaisen.
Liikakilot Laanilan lenkkipoluille.
Luntakin lienee löytyvän.
Löylyn lyömänä lepäillään.
Lämmöllä loru lähetetään.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi. Olen sääkameraa seurannut...sieltä Laanilan kohdalta..näkyy se hiihtolatu, mutta missä pappa4 vilkuttaisi??

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.11.2010 - 07:29

Lämmintä on ja nyt on päivä valkenemassa ja kirkkaalta näyttää taivaanrannassa, eli voi aurinko paistaa tänään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2010 - 08:04

huomenta ! kirkas taivas täälläkin. ei ainakaan vielä sada, vaikka päiväksi on luvattu jos jonkinlaista ilmaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2010 - 08:16

Aamu valjennut harmaana yöllisten sadekuurojen jälkeen. Lämpöä toki riittää, tälläkin hetkellä ollaan +8 asteessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2010 - 08:25

On niin harmaata ja harmittavaista!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2010 - 10:09

Kyllä se minun kissaäidille eilen lähettämä auringon hellimä sää oli toiveajattelua.
Koko päivä oli sumuinen ja nyt sataa sitten vettä.
No täytyy kulkea ilman lakkia, niin on yksi hyöty tukka kasvaa siitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2010 - 10:41

Harmaa ja sateinen on päivä myös täälläkin Jämsänkoskella.Ei näy aurinkoa lainkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2010 - 17:55

Sateista ja välillä kovin tuulista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2010 - 19:52

aurinko ei paista enää meilläkään ja vettäsataa ja muutenkin on ikävää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2010 - 13:10

Päinvastoin täällä meillä, eilen oli pilvistä ja nyt valoisaa, aurinkoa ei toki näy, on siinä rajoilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.11.2010 - 21:42

Satoi, satoi lorisi...