Mitkä ovat ns. 'iltarituaalisi' ennen nukkumaan menoa?

Kyl työ tiiätte mitä mie tarkotan....kertokaa omin sanoin

Avainsanat: ilta ennen nukkumaan menoa rituaalit tavat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.09.2008 - 21:11

laitan huomiset eväät valmiiksi, laitan huomiset työvaatteet niin sanotusti hollille, laitan hiukset kiinni yöksi muuten aamulla pää on kuin kanan perse vastatuuleen, pesen hampulit, otan ilta lääkkeet, käyn pisulla ja sit eiku maate vuon. nuita en kyllä tee joka ilta samassa järjestyksessä, vaan oikeestaan pitkin iltaa tulee nuo hommat tehtyyn. ilta pisu on kyl aina vika.

Lähteet:
omat iltarituaali kokemukset ; )

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.09.2008 - 21:28

Sitten kun kaikki muu on päivän osalta valmista, otan kupin kahvia, avaan tietsikan ja tsekkaan vielä kertaalleen sähköpostit (3 osoitetta), vastailenkin joihinkin, surfailen jonkun aikaa (myös Napsu) ja jossain 12-02 välillä alkaa tuntua siltä että parasta painua pehkuihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.09.2008 - 22:51

on se tuo valperikin yökyöpeli, niin mieki. mut rituaalit: pisulle, pesulle ja pusulle!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2008 - 00:40

pöntön kautta pehkuihin, noin ihan tiiviisti sanottuna

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2008 - 18:29

napsun kautta nukkumaan tietysti koiran kanssa ulkona 1kilsan lenkki,tuossa terhi luetteli osan hiuse ei kuulu siihen niitä on tosivahän kun lanttu on silee ja työvaatteet pysyy työpaikalla.